Jaahas taas se aika kun vaalikrääsää pukkaa laatikkoon vaikka mainoskiellot on !
Onko niillä muka poikkeuslupa mainostaa.. vai eikö ne osaa lukea.. ?
Onneksi on paperin kierätysastian aivan vieressä ! :D
Vaalimainonta...
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
pyyhi niihin takapuoli ja laita palautetta lukutaidottomalle.
- Anonyymi
Niin se pitäis ! Keskustaa mainostivat.. Oma jakaja näky olevan.
- Anonyymi
Onpas sulla fantasiat siellä :D Onko tällaiset kakkaleikit torniolaisilla yleisiäkin :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se pitäis ! Keskustaa mainostivat.. Oma jakaja näky olevan.
Ei ainakaan minun ääni mene vahingossakaan tälle ehdokkaalle. Mainoskielto ovessa ja lipare tuli luukusta että se siitä äänestäjien kunnioituksesta. Koskaan aikaisemmin ole vaalimainosta miltään puolueelta ja ehdokkaalta tullut kun kielto on ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan minun ääni mene vahingossakaan tälle ehdokkaalle. Mainoskielto ovessa ja lipare tuli luukusta että se siitä äänestäjien kunnioituksesta. Koskaan aikaisemmin ole vaalimainosta miltään puolueelta ja ehdokkaalta tullut kun kielto on ollut.
Juu , samoilla miettein teen ratkasun ! valitettavasti nimeltä mainitsematta keneltä puolueelta/ehdokkaalta tippui minun ääni.
- Anonyymi
Sullolle kelpaa kaikki ! (roskis)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236