Remontti triplaa lähikaupan neliöt – K-market Rovakadun laajennus valmistuu toukokuun lopulla
Pikkukaupan tilat kasvavat 300 neliöön.
Myös,,Hinnatkin
TRIPLAHINNAT..PYSYYY,,EDULLISESTI.EI.SAATANA
27
293
Vastaukset
- Anonyymi
EUROOPAN,KALLEIN.KAUPPA.JA,SURKEIN,K-KAUPPIAS..SDP..SOSIALISTI
- Anonyymi
Mee muualle ostoksille, ..ttuako siinä vingut,uusavuton rassukka...
- Anonyymi
yhteiskunnan.elåtti,kauppias,,lski.possu,huumeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhteiskunnan.elåtti,kauppias,,lski.possu,huumeissa.
Kyllähän ne yhteiskunnan elätit muualla on kuin kauppiaana. Syrjäytynyt reppana täällä vollottaa, kun elää pelkällä toimeentulotuella, kun ei ole päivääkään tehnyt palkallista työtä. Minä voin käydä ihan missä kaupassa vain, kun olen aina tehnyt töitä ja saanut palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne yhteiskunnan elätit muualla on kuin kauppiaana. Syrjäytynyt reppana täällä vollottaa, kun elää pelkällä toimeentulotuella, kun ei ole päivääkään tehnyt palkallista työtä. Minä voin käydä ihan missä kaupassa vain, kun olen aina tehnyt töitä ja saanut palkkaa.
Ei yhteiskunnan verorahoilla ole tehtävå pitää kannatamantonta k-kauppaa. Pystyssä..sosialismia lappu luukule ja oikeisiin töihin.. .. saatana 80proenttia kaliimalla myytte ja sit vielä yhteiskunnan,verorahoilla saatte lisää satoja tuhansia .. ei vittu ...
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Tässä maassa saa ihan jokainen ihminen päättää itse missä kaupassa asioi.
- Anonyymi
Näin turhia k-kauppoja pidetää verorahoilla pystyssä sosiaali hommia lappu luukule
- Anonyymi
Ei yhteiskunnan verorahoilla ole tehtävå pitää kannatamantonta k-kauppaa. Pystyssä..sosialismia lappu luukule ja oikeisiin töihin.. .. saatana 80proenttia kaliimalla myytte ja sit vielä yhteiskunnan,verorahoilla saatte lisää satoja tuhansia .. ei vittu ...
- Anonyymi
EEE
- Anonyymi
SSS
- Anonyymi
Mats ja henni muuda halpati titi
- Anonyymi
laukkuryssåt,hirteen
- Anonyymi
rrrr
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Ei tähän kauppaan, on kovat hinnat.
- Anonyymi
Kyllä minä satunnaisesti käyn tuossakin kaupassa, kun ei aina viitsi lähteä marketteihin. Tuosta nappaa joutuisasti tarvitsemansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä satunnaisesti käyn tuossakin kaupassa, kun ei aina viitsi lähteä marketteihin. Tuosta nappaa joutuisasti tarvitsemansa.
oitkkos,lapsenmukkaan,jam,,nait,,sitå,,k.plussakortilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varastat,,sannoo kauppias jolanki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELI VARASTIT..SANOO KAUPPIAS,,JOLANKI SDP..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELI VARASTIT..SANOO KAUPPIAS,,JOLANKI SDP..
Homo!
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
lapset,,myy,huumeita,,koulussa,kauppiaan,,
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
DDD
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
DDD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209