Toimiiko tuo pakotelista eri maiden välillä ? Kuinkas moneen verkkokauppaan olet tehnyt henkilökohtaisen pakotelistan entä kuinka moneen lähimyymälään
Kiusantekona pakotteet
18
192
Vastaukset
- Anonyymi
Mun lista on pitkä paikallisiin
- Anonyymi
Onko aloittaja joutunut kärsimään puutetta ja kurjuutta pakotteiden takia ? Vai onko aatteellista narinaa ? Vanhaa neuvosto ystävää tietysti Venäjä pakotteeet harmittaa mutta siviilien tappaminen on ok.
- Anonyymi
Mitenkäs itse, onko siviilien tappaminen Gazassa ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukakohan hyökkäsi ensin ja tappoi 1200 siviiliä ??? Luuletko että Israelin kaltainen valtio antaa tuollaisen anteeksi ? Sitä ennenhän oli vuosia verrattain rauhallista ? Vai? Kiihko vasuri katsoo edelleen asioita punaisten lasien takaa
- Anonyymi
On se hienoa että sinun kaltainen löytyy viisaskin kun vielä olet
- Anonyymi
07.27. Siinä varsinainen työmies 🤣 🤣
- Anonyymi
Vastaus klo 07.27.kommentoijalle, joo oon kärsinyt vilua ja nälkää pakotteiden takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
07.27. Siinä varsinainen työmies 🤣 🤣
Ethän sinä edes tiedä kuka minä olen ? Arvailujen perusteella jakelet viisauksiasi , joten olet varmasti vasuri tai Cepuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole koskaan missä puolustanut siviilien tappamista . Oikeuttaako se jotenkin Venäjän toimet Ukrainassa jos palestiinalaiset kärsivät ? Pitäisikö jo aloittaa kirjoittaa komukka probakandaa pursuavaa vastausta ”pittää sannoo” palstalle ? Voit kirjoittaa nimimerkillä ”harhainen vanha komukka”
- Anonyymi
Vasuri komukka aloittajalle tiedoksi että kommunismin nimissä on tapettu maailman laajuisesti enemmän ihmisiä mitä fasistit / natsit tappoivat . Joten kannattaisiko jo alkaa etsiä parempaa ideologiaa???
- Anonyymi
Säkin synnyt köyhänä kommarina, mitäpä siinä.välissä tapahtuu jos pääset rikastumaan
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on paljon sossupummeja 🤣 se näkyy naamasta kun rahaa lakkaat saamasta. Köyhyys on oma vika ja syy
- Anonyymi
Rumaa irvistelyä naaman täydeltä ja kansalaisten kurittamista leikkauksilla.
- Anonyymi
Pyhäjärven perussuomalaiset lisäväät työväki on roskasakkia lausunnon lisäksi köyhyys on oma vika sanoman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärven perussuomalaiset lisäväät työväki on roskasakkia lausunnon lisäksi köyhyys on oma vika sanoman.
Perussuomalaiset puhuu sen minkä viina suuhun tuo
- Anonyymi
46 51 on valheen tunnusluku.
- Anonyymi
33 39 on vedätyksen pin-koodi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
33 39 on vedätyksen pin-koodi.
Toisella on aina seksi mielessä ,toinen voi kähveltää rahanne.(rikoksesta tuomittu)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236