Miesten täytyy tyhjentää pussit melko säännölllisesti, mutta onko naisilla joku vastaava homma että painetta kertyy tms?
Tyydytysväli
6
725
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä on menossa pitkä itsetyydytys...juuri siksi kun panettaa..
- Anonyymi
Kyllä itselläni ainakin on niin, että on melkeinpä pakko masturboida säännöllisesti. Siis silloin kun ei ole säännöllistä seksielämää, vaikka masturboin kyllä jonkin verran silloinkin, kun seurustelen.
Viikottain on annettava sormihoitoa tai dildoa. Vaikka toki tahti vaihteleekin hieman, välillä masturboin melki päivittäin ja joskus voi olla pari viikkoa tai hieman ylikin taukoa koko hommassa.- Anonyymi
Minulla ei ole diltoa eikä mitään seksileluja.
- Anonyymi
Kyllä kassit joutuu 3-4 päivän välein keventämään.
- Anonyymi
Kyllä on pakko saada purkaa paine säännöllisesti. Usein viikon tauko on jo liikaa. Mutta hormonikierto vaikuttaa. Ovulaation aikoihin menee usein viikkokin siten, että pakottava tarve laueta useita kertoja päivässä. Ja kun sitä painetta tulee, niin jos ei pysty purkamaan, se alkaa häiritä niin paljon, että on tukala olo. Lopulta se muuttuu kivuksi. Usein jos olen useita päiviä jo potenut tarvetta, se tulee lopulta uniin. Mutta kyllä, naisenakin koen, että pakko on jollain tavalla säännöllisesti purkautua. N44v
- Anonyymi
Mä masturboin melkeen joka aamu kun herään. Oli miestä tai ei. Lisäksi kun tulee ”se olo”. Kait mulla on sitten tarve.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963