Lestadiolaiskiusaamisesta halutaan ennakkotapaus

Anonyymi-ap

17

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä! Se sairas lahko pitäisi kieltää lailla.

• Anonyymi

Näyttää rivit rukoilevan ja pahasti... ilo nähdä, minua aikoinaan koulukiusasivat ja kun antaa palautetta takaisin ,niin eivät hyvällä katso. Mutta kiusaavat omiaankin, se on huomattu. Moni kieltää koko uskon, perustuu kuulemma joukkopainostuksen ja kiristämisen alke. Miehet raiskaavat ja asioita salataan kuulemma.. Ihmiset in mukana pelosta, niin sanoo moni.

• Anonyymi

Tuohonhan voisi ottaa kantaa, että ne, jotka eivät kyseiseen liikkeeseen kuulu ,alkaisivat kaikilla tavoin kiusaamaan ja boikotoimaan näitä taivaaseen menijöitä. Joukkokiusaaminen , takaisinanti,kaikessa mielessä, vähän asua kuin toinen. Sen verran montaa elämää ovat pilanneet, annetaan takaisin.

• Anonyymi

Vainoaako lestat teitä jotka ette ole lestoja. Minua on vainonnut vanhemmat lesta naiset. Ei tarvitse kuin vähän arvostella saarnaajaa tms niin menevät harmaaksi, ovat kuin humalassa . Luulin että ovat edes vähän nykyaikaistuneet kun lahko sallii nykyään sen että tv uutiset saa katsoa netistä ja sallii tiktokin mutta ei ,yhä vanhoullisemmaksi menneet. Ovat ääri uskovaisia. Uskon että vastaavia on muuallakin.

• Anonyymi

Olen harkinnut että hommaan lähestymiskiellon kahdelle lahkolaiselle. Puhei ei oikein tehoa .Yrittävät tuputtaa mulle tuota paholaisen oppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen harkinnut että hommaan lähestymiskiellon kahdelle lahkolaiselle. Puhei ei oikein tehoa .Yrittävät tuputtaa mulle tuota paholaisen oppia.

Ei se paholaisesta oo vaan Lars Leeviltä alun perin. Tämän päivän opinkappaleet sen sijaan ovat vaarin haakuroilta matkan varrelta ja tosi kaukana Lars Leevin opeista. Esim televisio kondomit ja paljon muuta joita ei Lars Leevi oo osannut kieltää.

• Anonyymi

Ohan tuo naapuri oartajeesus antanut olla, kun olen sen niin ilmaissut. Ikävä kyllä noita on suomi täynnä ja sitten on kaikenlaista muuta harhaoppia noiden lisäksi. Nämä nyt mainostavat oikein televisiossa suviseuroja, kun tullut vissiin jäsenkato. Suomen yrityselämässä näitä on, mutta merkitys on vähentynyt, tekihän tuo lehtokin konkurssin.

• Anonyymi

Ihme vaan että tuo porukka käyttää televisiota mainonnassaan hyväkseen, jos ei muuten televisio kelpaa.. vähän niin kuin rakennusbusnes, otetaan isot rahat, myös putkiremonteissa. Sekin on ihme, kun lestalääkäri suuttui kun totesi että höpöjä puhut, että minä olen ateisti. Kiehui raivosta. Heh heh. Eiköhän nykyisin ihmiset miltei kaikki ole enemmän ateisteja. Moni sanookin etten ota töihin uskonnollisia, koska ovat heidän mielestään mielenvikaisia.

• Anonyymi

Se on vissiin kova paikka, jos on naimaton ha vieläpä omasta tahdostaan. Naapurin partajeesus,xettä "armas neito". No, mieluummin neito, tai rva pikemminkin ,ku ikää jo on, kun jonkin lestapastori kusinulkun patja:)

• Anonyymi

Ei muuta kuin vetoomus paaville inkvisition palauttamisesta. Jotta päästään tuomitsemaa nämä hihhulit kerettiläisinä

• Anonyymi

Moni on saanut vl liikkeestä ruusuisen kuvan" hyviä työmiehiä " jne. Mutta ahdasmielisyys ja uskonnon tuottaminen jatkuu. Soittaavat sairaaloihinkin vaikka on kielletty soittamasta jne.

• Anonyymi

Tuputtaminen

• Anonyymi

Elettäspä yhä keski-aikaa. Niin loimuaisi polttoroviot pitkin Pohjanmaata ihan etelästä aina tänne pohjoiseen ouluu saakka!!

• Anonyymi

Kyllä lestat pitäs polttaa roviolla,ihan samaa mieltä.

• Anonyymi

T**p*** vetäsemässä partajeesusta ja muita tarvittaessa

• Anonyymi

lahkolaisia pitää kiusata. ei muuten opi

• Anonyymi

johan on uutinen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51