Terveystalon toiminta

Anonyymi-ap

Maksimaalisen voiton tavoittelu näkyy saavan lääkäreissä aikaan epätervettä menettelyä. Vai onko sitten niin, että ahneus on tervettä?

https://yle.fi/a/74-20148628

6

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikoinaan lääkärityö oli kutsumusammatti, nykyään se on enemmän oman edun ja rikkauksien tavoittelua, sairaiden ihmisten kustannuksella.
      Yhteiskunta jopa mahdollistaa tämän, valitettavasti.

• Anonyymi

Olen kyllä huomannutkin Terveystalolla tuota täysin turhaa lisämyyntiä. Tyrkytetään tönkösti jotain lisää, vaikka juuri on kynitty monta sataa käynnistä.

Mehiläinen ja Pihlajalinna aivan samanlaiset.

Eikö niitä johtajia siellä todellakaan hävetä toimintansa?

Kun ihminen on sairas, häntä pitäisi auttaa, eikä tyhjentää kaikilla mahdollisilla keinoilla hänen pankkitiliään.

Onko tullut herroille mieleen, että vaikka se sairas vanhus tai muu tulee sinne yksityiselle puolelle maksamaan sairaita summia, niin se ei tarkoita, että hänellä olisi siihen varaa. Välillä on vaan pakko käydä.

Mutta näköjään kannattaa ennemmin jonottaa muutama kuukausi julkiselle kuin kantaa huijareille (käytetyn ajan valehtelu yrityksille) ja rikollisille (rahan varastaminen) rahansa.

• Anonyymi

Hyvänä esimerkkinä Pihlajalinnan kauppaama ”edukas” paketti: Muistitutkimuspaketti 1200€.

Tämän härskimpää ei enää ole. Halutaan viedä vanhusten rahat. Luodaan pelkoa, että nyt se muisti on tutkittava, alzheimer häämöttää jo kulman takana. Ladohan pappa setelit pöytään.

Ahneet 💩💩💩t!!!

• Anonyymi

Mummot ja papat toki eri ikäluokkaa, mutta julkinen ei välitä ihmisen muistista, jos siitä sattuu tulemaan ongelmaa jo viisikymppisenä. On liian nuori sairastuakseen muistisairauteen, tai että sitä edes tutkittaisi.
        Ja kun ei rahat riitä yksityisten " edukkaaseen " pakettiin, niin ehkä se on julkisellakin ammattilaisten sitten mukavampaa hoitaa vähemmän ikääntynyttä, höyrähtänyttä muistinsa menettänyttä, mahdollisesti jo siinä vaiheessa hankalaakin potilasta.
        Maksaisin hyvin mielelläni vaikka useammankin tonnin, jos jotain lääkäriä " liian nuoren " ihmisen muisti kiinnostaisi, mutta toki vain siinä tapauksessa, jos minulla olisi siihen varaa.

• Anonyymi

Joissakin lääkäreissä kyllä. Suurin osa haluaa toimia lääkärinä, koska pitää työstään. Eivät he mahda mitään yksinään isoille firmoille. Ilmeisesti palkat ovat kuitenkin ihan hyvät, koska julkinen puoli ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kerran yhdessä sairaalassa kehuin hoitavalle lääkärille, kuinka siellä oli ollut takavuosina hyvin toimivat ja pätevät erikoislääkärit, mutta kaikki katosivat, kuka minnekin.
      Tuo lääkäri sanoi minulle, että he ovat lähteneet paremman palkan perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe