Morjesta ihanaiset Tornion (varatut)naiset. Komennusmies on tullut takaisin kaupunkiin. Arkipäivät menee työn merkeissä, mutta iltaisin olisi aikaa tavata teitä taas seurustelun merkeissä. Minut löytää kasin jälkeen Wanhasta Mestarista, josta on sitten pienen tutustumisen jälkeen nätti siirtyä jatkamaan iltaa sviittiini Mustapartaan. Nähdään jo vaikka tänä iltana!
Komennusmies is back in town!
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla 2 tervettä kättä käytä niitä..
- Anonyymi
Viimeksi, kun kävit, touhusit sen kylän transun kanssa. Ei ihme, jos asiaa ei tunne, menee äkkiä vipuun (tai paremminkin päin p:tä).
- Anonyymi
Siltä transultahan minä tämän taudin sainkin. Nyt en pysty enää mihinkään. Elin ei ota eteen enää vähääkään. Täytyy keskittyä kielihommiin ja niissä olen tosi etevä. Tervetuloa kokeilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä transultahan minä tämän taudin sainkin. Nyt en pysty enää mihinkään. Elin ei ota eteen enää vähääkään. Täytyy keskittyä kielihommiin ja niissä olen tosi etevä. Tervetuloa kokeilemaan.
Ruskeakielinen?
- Anonyymi
Komennusmies go home.
- Anonyymi
Kaukana on ne ajat kun Torniossa oli oikeita kapakka iltoja,tansseja kolmesti viikossa ja väkeä riitti,silloin "tytöt" lähti tuulettumaan porukalla ja ottaan yhdet,lta saattoikin sitte vierähtää pitkään komennusmiehen kainalossa. Aamuyöstä olikin sitte kiire kotiin ennen kuin siippa herää aamuvuoroon kummulle.
- Anonyymi
Enempi "kielimiehiä" ovat nykyään komennusmiehet:
- Anonyymi
Jep. Itsekin muistelen kaiholla niitä aikoja. Eikä omat ukot tienneet mitään. Osa saattoi elättää tietämättään näiden lapsiakin, mutta kunnon kansalaisia heistäkin tuli. Silloin ei ollut tiktokkeja eikä snäppejä. Oli vain kiihkeä, ohimenevä hetki, johon tarttua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226