Pahat puheeni PERSUista ja myönnän että olen kirjoittanut palturia..PERSUt ovat Rehellisiä ja sanansa pitäviä Suomen ja Suomalaisten ystäviä.Suomen ja Pyhäjärven parhaaksi PERUSSUOMALAISET.🌈💦💦💦😇🙏
Perun kaikki
12
255
Vastaukset
- Anonyymi
Palstavasemmistolainen hotkaisi epähuomiossa vaimonsa tabletit
TOTUUS- SEERUMI TOIMII SITTENKIN !
Toppen !
Toppen ! - Anonyymi
No nyt vitsin murjasit.
- Anonyymi
Lopeta kaheli tuo vouhkaus.
Anna ihmisten, puoluepukareiden (maan hallitus) olla rauhassa, tehdä virheensä tai olla tekemättä.
Kaikki löytyy edestä.
Olet yksipuolisesti trollannut noita persuja, milloin ketäkin.
Pysy siellä bakussasi tai hyppää järveen.
Meitä ei kiinnosta emojisi, sairasta. - Anonyymi
Persuilla pakkokeinot käytössä, näkyy tepsivän.
- Anonyymi
Jätä kuitenkin nuo persut rauhaan.
Olet sen verran tollo, että sinulla ei meriittiää, suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Minä liikutuin viestiketjun aloittajan herkäst' tunteen purkauksesta , , sinua on selvästi asija painanut mieltäsi. Minunkin täytyy myöntää että olen syylistynyt samaan samaan häpeälliseen , , , todella häpeälliseen tekoon ja aliarvioimaan kyseistä puoluetta , , olen pahoilani.
- Anonyymi
...että viitsit jatkaa, kaikki tunnistaa tuon pajatuksesi.
Senverran on psykologian opintoja takana, sinut on helppo kategorian oppien ja faktojen tosiasian valossa laittaa omaan karsinaan, paikallistuntemuksen ja oppien perusteella, sikala on sinulle jatkopaikka.
Kiitos, olen tehnyt diagnoosin osaltasi.
Loppu.
- Anonyymi
Aprillia Aprillia syökää Duunareitten eväät ja juokaa kiljua päälle Emävalehtelija Huijari PERSUt🌈💦💦💦😇🙏
- Anonyymi
Sinullahan on joka päivä aprillipäivä.Aina valehtelet.Emoji KepuHeKo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256