Tämän seuran faniporukkaan eksyi "kultavuosina" paljon mukaan sellaista porukkaa, jotka fanittivat menestystä (tai ainakin etsivät sellaista kohdetta) eikä niinkään logoa.
Luulen, että jokerifanien alemmuuuskompleksi kumpuaa jonkinlaisesta työväen kulttuurisesta/pikku-veli kokemuksesta suhteessa HIFK:hon.
Gloryhunterit
5
177
Vastaukset
- Anonyymi
Hifa on kaiken alku sekä myöskin juuri.
Ilman Hifaa, ei ois Jokruja ja Jokrut peilautuu aina suhteessa Hifaan.
Hifa sen sijaan on ja pysyy - en gång, alltid. - Anonyymi
Muoviseura.
Ysärillä IFK-fani Hjallis pelasti narrit konkurssilta. - Anonyymi
Niin, kyllähän ainakin erilaisten (l. Suomessa lähes vain ja ainoastaan porvarillisten) medioiden toimittajat ovat vieläkin aika kovia Jokerit-faneja.
Muiden seurojen kohdalla moinen hännystuenta on ihan tuntematon ilmiö. - Anonyymi
Helsingin seuroissa on suuret palkat ja pitkät kesälomat
- Anonyymi
Hymyilyttää edelleen että itänaapurin kannattajat takertuvat Bartosakiin, vaikka ovat itse olleet vuosia Kremlin propagandakoneiston hallussa ja lisäksi omassa joukkueessa pelaa myös henkilö joka saanut tuomion naisiin kohdistuneesta väkivallasta.
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/5561f245-ebcb-4594-900c-432580a14452
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211