muutin pois omasta ensimmäisestäkin asunnosta. Olin silloin kauhuissani lähes koko ajan, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä ympärilläni tapahtui ja olin kauhuissani vielä senkin jälkeen, koska ei tuntunut olevan mitään paikkaa, missä olisin saanut elää rauhassa! Kymmenen kauhun vuotta! Ette koskaan ymmärtäneet sitä kuinka rankaksi elämäni koin. Ahdistus oli jatkuvaa ja töihin meno mahdotonta, koska oli varma siitä etten sausi tehdä töitä ilman sitä esitystä! Olin vuosien ajan totaalisessa paniikissa lähes koko ajan! Sellainen ei todellakaan tee hyvää terveydelle ja siksi ei olekaan mikään ihme että sairauksia puhkesi. Mieluummin eläisin ilman sairauksia. Törkeintä mitä ilman lupaa aloitettu projekti aiheutti, oli vakituisen työpaikan menetys!! Se oli olisi suojannut minua vuosien stressiltä ja ahdistukselta! Se tuntui rangaistukselta, johtuen siitä etten ymmärtänyt yhtään mitään siitä mitä ympärilläni tapahtui! Miksi kukaan ei selittänyt minulle mitä ja miksi oli menossa. Rakkaat silloiset työkaveritkaan eivät selittäneet mitään, vaikka he tiesivät ja tiesivät senkin etten ymmärtänyt.
Projektin takia
Anonyymi-ap
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla palstasetä joka asunnossa yhtä vaikeaa asustella?
- Anonyymi
Ps haaliva varis- älä sure tästäkään narratiivista mihinkään olis ollu ku unelmissanne ns
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000