Kylppäriini asennettiin remontin yhteydessä uusi kaksipesäinen pistorasia, jossa on yksi harmaa ja yksi keltainen pieni painike. Jäi kysymättä asentajalta, mitä niillä tehdään. Mieli on tehnyt kokeilla painaa nappeja, mutta olen toistaiseksi onnistunut välttämään kiusauksen.
Jos joku sähkömies osaa valistaa tietämätöntä, kiitän kauniisti!
Pistorasian painonapit
4
221
Vastaukset
Omaan kylpyjuoneeseeni asennettiin remontin yhteydessä nyt pakolliset vikavirtasuojat joiden testaamiseen on yksi laukeava vipu sekä painonappi.
Vikavirtasuojat pitää testata kerran kuukaudessa painamalla minun tapauksessani sitä painonappia, mikä laukaisee vivun toiseen ääriasentoon, katkaisten sähköt. Testaamisen jälkeen vipu käännetään takaisin päälle-asentoon.- Anonyymi
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Minun tapauksessani ei kerrostaloasunnossa ole sähkökeskuksessa yhtään vapaata tilaa; pikkuinen peltilaatikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan onnistu monestikaan juuri "remppa kohteissa"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924