Oksan tai risun katkeaminen. Kuulin tän SUVI HATRTLINILTA! Soittakaa ja arvatkaa se!
Novan mysteeriääni on
9
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin häneltä kans saman. Uskon, että on oikein.
- Anonyymi
Mulle tää somelutka sano, että jos saat oikein niin saat persettä ja puolet rahoista.. Onhan se vitun sairasta kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tää somelutka sano, että jos saat oikein niin saat persettä ja puolet rahoista.. Onhan se vitun sairasta kai?
Esko pieraisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko pieraisi.
Hartlin tykkää maistella peppua :) kokemusta on. Ja kivaahan se oli.
- Anonyymi
Apua tää jehovaksi alkanut Suvi taitaa olla enemmän sekaisin kuin kukaan tiesikään, oletettavasti halunnut rahaa kun lähtenyt tuollaista kertomaan :D
- Anonyymi
Voin kertoa ettei ole oksan tai risun katkaisu. Olen ollut risusavotassa möksällä.
- Anonyymi
Millon tosta kaakattavasta juontajasta on jehova tullut?
- Anonyymi
Kuulemma joku aika sitten liittynyt. Ehkä siellä osataan tukea elämän haasteiden edessä ja Suvin seksuaalisuuskin puhkeaa kukkaan kaikkien ihmetellessä
- Anonyymi
Hartlin on niin rietas nainen että varmasti on ollut aika vakuuttelu jotta kyseinen käärme on päässyt livahtamaan jehoviin :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594