Moi,
Löytyykö Kuopiosta mies hierojaa miehelle? Vähän enemmän kuin perushieronta....
T 50v bi
Kuopiosta hierojaa miehelle
10
288
Vastaukset
- Anonyymi
mikä olisi toiveesi , asutko keskustassa.
- Anonyymi
Kokovartalohieronta toiveena, mulla ei paikkaa. Mutta voin liikkua. Paikat jumissa.
- Anonyymi
Kumin kanssa voisin antaa suulla hyvän kulli-hieronnan ja paikka on!!t Kuopio50m
- Anonyymi
Sekin tekis hyvää jäykistyneelle..
- Anonyymi
En ole Kuopiosta mutta on alkanut tehdä hieronta hyväkroppaiselle miehelle ihan hierontapöydällä tai vastaavalla. Tietysti vähissä vaatteissa molemmat. M47
- Anonyymi
Voiskos sinun luona käydä hierotuttamassa? Mistä päin olet?
- Anonyymi
Jkl etelään päin M47
- Anonyymi
Tänään voisi hieroa saunavuorolla jos vastinees saisi selkä pesut!t Kuopio50m
- Anonyymi
Huomasin viestin vasta nyt, myöhässä luonnollisesti. Olisin pessyt sun selän runsaalla saippualla pitkin liikkein. Saunominen ja kesällä ulkoilu kiinnostaa myös
T 50v laita postia lomailija49 gmail com
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450