"Insesti on ollut hoveissa arkipäivää – Moni mahtisuku kylvi ymmärtämättään oman tuhonsa siemenet, ja seuraukset olivat hirmuisia"
https://seura.fi/ilmiot/historia/insesti-on-ollut-hoveissa-arkipaivaa-moni-mahtisuku-kylvi-ymmartamattaan-oman-tuhonsa-siemenet-ja-seuraukset-olivat-hirmuisia/?shared%3D2104072-a0c0e257-1
Mistä lienee tuollainen kysymys noussut ajatuksiin minkä kirjoitin otsikoksi. Mitään todellista syytä ja aihetta siihen ei varmastikaan ole edes tämän palstan sisällön perusteella.
Oliko / onko Lieksan hoveissa insestiä?
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä serkumpi sen herk....korjaan, tarjoitin että Lieksassa on laaja ritari perinne.
Mie sanon että hyö on sankar miehii koko kylä.- Anonyymi
Lieksan laaja perinne: ruskeanreiänritarit
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Olen tutkinut insesmiä.
- Anonyymi
Ei epäilystäkään ettetkö olisi tutkinut insestiä (lieksalaisittain insesmiä / insexiä) henkilökohtaisten käytännön kokemusten kautta.
- Anonyymi
Olen 18,6dm pitkä kaksilahkeinen edustaja.
Suomessa on nytte paljon yksinasuvia, että en tiedä onko täällä semmoista, mitä aloitus väittää olevan.
"Kun porukka vähenee, niin pidot paranee"- Anonyymi
Tarkoittanet että onko Lieksassa muunlaisiakin kuin niitä millaisista aloitus kyselee. 😆
- Anonyymi
Olen serkkulikka ja pidän insexistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224