elikäs ketkä uskoissaan käy hermoon ylenmäärin ja saako mikään jengi kehuja?löytyy vaihtoehtoa körtistä,hellarista,jehovista ja lessuista...onko muutaki mitä en tiiä.Mulle passaa kaikki kunhan eivät liikaa pakota tai kiusaa.Tähän asti oon asunu rauhassa ite.
Mikä uskonto ärsyttää eniten
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Jehovalaiset on auttavaisia
- Anonyymi
Jehovan todistajat ovat pahimmillaan riesa, jos rupeavat käymään tuon tuostakin.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla jehovan todistajat ei enää käy ovilla. Heillä on ständejä ohikulkureiteillä ja ovat ihan nätisti esitteineen. Helluntalaiset sen sijaan usein kailottaa uskoaan megafoneillaan. Sitten on nää hihoista repivät evankelistat, jotka kyselee, uskotko Herraan Jeesukseen. Eniten häiritsee äänekkäästi Jumalan sanan julistajat, joiden mökän alle voi hukkua niin kaupungin äänet, kuin katusoittajien kaunis musiikki.
- Anonyymi
Lestadiolaiset ovat rauhallisia, ei ryyppää jne. Samoin Jehovan todistajat. Ei niistäkään oo mitään pahaa sanottavaa. Naapurustossa on molempia, eikä se haittaa elämää millään muotoa. Häiritsevänä pidän joidenkin helluntalaisten tapaa tuputtaa uskoaan. Helluntalaisissaki on monenlaista ja kaikki ei tyrkytä. Jotku turhankin innokkaasti.
- Anonyymi
Jehovalaiset ei väkisin tule jos pyytää laittamaan ylös ettei saa tulla.Sillai ystävällisiä.Jos taas tykkää jutustella niin tulevat kyllä.Helluntailaiset on aika ahdistavia lähestymistavassaan.lestadiolaiset ei tee mitään niinsanottua lähetystyötä vaan usko on niiden oma juttu.Eivät oikeastaan tutkaile raamattua itse.
- Anonyymi
me kansa-lahko on vaarallinen kun haluavat vuodessa "poistaa" suomesta 700000 ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226