jonka tapaan usein viikonloppuisin, vain hetken ajan kerrallaan. Hän on tajuttoman kaunis, olen häntä kehunut usein. Huomaan miten hän vilkuilee minua, ja joskus suorastaan tuijottaa joitain alueitani tiukasti. Ja minä tuijotan häntä jos hän on sopivassa kulmassa minuun nähden ja hän on kyllä huomannut sen. Tapaamme työasioissa, joten en oikeastaan voi lähestyä, toivoisin että hän koskettaisi minua, mutta niin pitkälle hän ei koskaan mene. Minä en voi tehdä enempää, työtilanteesta johtuen. Tilanne on monimutkainen, sekava, liikaa oletuksia. Emme ole paljoa kahdestaan, vain hetkellisesti silloin tällöin. Olisi varmaan parasta antaa vaan olla kun tilanne on niin hankala ja monimutkainen. Muutenkin olen häntä paljon vanhempi, ehkä kymmenen vuotta tai enemmän, liian vanha.
Eräs Mies
Eräs Nainen
5
433
Vastaukset
- Anonyymi
Kun näet häntä seuraavan kerran kahden kesken hipaise "vahingossa" hänen käsivarttaan ja hymyile. Eiköhän asia ala edetä myönteisesti. Nainen selvästikin odottaa ja toivoo aloitettasi, ja ikäeronne saattaa olla hänelle vain plussaa.
- Anonyymi
Huono ohje, kjun sanoi tuossa ettei voi tehdä mitään, työtilanteesta johtuen. ei voi kesken töitten alkaa hipelöimään jotain nuorta naikkosta, se on ihan selvää se.
pitäsi tavata työasioiden ulkopuollella, mutta mites sen teet sitten.
- Anonyymi
Ai sul on joku viikonloppu tällainen. Arvasin että en kelpaa. Pidä sitten se. 😔
- Anonyymi
joo se on paljon parempi kuin sinä, se ei ole mikään muodoton läski lahna niinkun sinä
- Anonyymi
Eli ihan syystä mua ei koskaan kehu kukaan. Eikä varsinkaan hän. Oon vaan joku jolla leikkiä ja joku jota satuttaa. 🥺
Aina tienny tän. 💔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201