Olen rukoillut Jumalalta todisteita JT uskonnosta, että se on totuus. Mutta en ole saanut todisteita. Rukoukset ovat turhia.
Todisteita JT uskonnosta
20
343
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa viimeinkin rupeaisit ajattelemaan ihan itse -mikä lahkossa on vikana.
- Anonyymi
Minä rukoilin vuosia, enkä saanut vastausta, tyhmä kun olin liityin Jehovan todistajien järjestöön. Tulos oli että jätin järjestön pedofilian ja valehtelun vuoksi. Ei Jumala kuule tällaisia rukouksia, kannattaa ottaa itse asiasta selvää.
- Anonyymi
No niin minäkin pyysin rukouksessa todisteita siitä, että JT on totuus. Ei tullut sellaista vastausta. Miten olisi tullutkaan, koska se ei ole totuus. Kummasti alkoi kuitenkin tulla todisteita siitä, että se ei ole totuus. Piti vain ymmärtää päästää irti ennakkoasenteesta ja antaa itselle lupa tutkia myös sitä kritiikkiä. Hallintoelin kieltää ehdottomasti kriittisen ajattelun.
- Anonyymi
En koe, että Jumala vastaa rukouksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe, että Jumala vastaa rukouksiin.
Sitten on viisainta hyväksyä ilmeinen tosiasia ja alkaa elää elämäänsä.
- Anonyymi
Peräilmassa on Totuus.
- Anonyymi
"Rukoukset ovat turhia."
Niin ....luulen että tuolla asenteella et vastauksia ja todisteita tule koskaan löytämäänkään vaikka kuinka etsisit. - Anonyymi
JT uskon todistaa oikeaksi Raamatut
- Anonyymi
Jehovalaiset ovat valheellinen kultti. Perehdy sen perustamisen outouksiin. Kuuntele Robert Breakerin opetus 'Why I am not a Jehova's witness.
Breakerin lisäksi Geoffrey Grider on valtavan hyvä Raamatun opettaja. Älä eksy.- Anonyymi
Jokainen raamatunopettaja opettaa vain omia uskomuksiaan.
Rukoilin vuosia turhaan. Kunnes älysin rukoilla lisää äänekästä Peräilmaa. Siitä lähtien on homma mennyt putkeen. Kuten Ruikuli-Einarilla, jonka äiti oli putkihenkilö.
- Anonyymi
Ei ihminen voi mitään ottaa ellei taivaasta anneta. Totuus on Jumalalla. Ja hän antaa sitä kenelle tahtoo.
JT on yksi seitsemästä Jehovan aikomasta kansasta eikä sille yksin voida kaikkea antaa. Muuten muut jäävät ilman. Itse asiassa Jehova on laittamassa hivenen suitsia JT työhön.
Joh. 16:25 toteutuu tänä aikana. Jeesus AVOIMESTI kertoo kaiken Isästä. Paljon uutta totuutta on ilmassa. Tämä sukupolvi ei siitä hyödy, vaan nousee Sodoma, Gomorra, Etelän Kuningatar, Ninive jne. Sen sijaan kaikki ihmeet kokenut Kapernaum vajoaa hamaan Tuonelaan asti.
JT on totuudessa tarpeeksi suuri. Sillä on vanhoja kirjoja ja raamatun käännöksiä kokonaisen kirjaston verran. Kuitenkin Koraani opettaa että VT ja UT tarvitsee apokryfeistä virtaavaa valoa. Tuo valo ei täysin ole käytössä JT Tyatirassa.- Anonyymi
Ei ihminen voi mitään ottaa ellei taivaasta anneta
https://youtu.be/v8Qsn_PAtdY?si=xOePN-E6oMmBV_G1&t=85
- Anonyymi
Rukousten esittäminen on ihan OK, mutta kaikkesta tärkeintä on, että osallistut ahkerasti raamatun tutkiskeluun ja muistat olla koskaan kyseenalaistmatta sanoin tai teoin Jehovan nykyään käyttämää viestintäkanavaa. Kyllä se siitä vähitellen "totuudeksi" muuttuu.
- Anonyymi
Tai sitten ei. Onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi 2025-04-09 17:06:39
"tärkeintä on, että ... muistat olla koskaan kyseenalaistmatta sanoin tai teoin Jehovan nykyään käyttämää viestintäkanavaa "
Tuohon tapaan vartiotorni itseään mainostaa.
------------------------
Jehovan todistajien oppimuutoksista
-Opit jotka olivat voimassa liikkeen alkaessa 1870-luvulla
Raamatussa ei ole virheitä tai epätarkkuuksia eikä ristiriitoja
-1929: Roomalaiskirjeen 13:1 Suurvaltiaat ovat Jehova Jumala ja Jeesus Kristus
-1962: Roomalaiskirjeen 13:1 ylivallat tunnistettiin maallisiksi hallituksiksi[3
1967: elinsiirrot kiellettiin ihmissyöntinä.[5] 1980: elinsiirrot sallittiin [7]
1995: sukupolvioppi muuttui. 2008: sukupolvioppi muuttui
2010: sukupolvioppi muuttui.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista- Anonyymi
sukupolvioppi tarkoittaa antaa jt:lle muistetavaa tästä jakeesta:
Matt. 24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Kristittyhän ei tuota jaetta tarvitse.
Toisin kuin
Matt. 12:28 "Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä?"
12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Toisin kuin
12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä.""Kristittyhän ei tuota jaetta tarvitse."
Kyllä kristityn olisi hyvä miettiä kriittisesti, kuinka luotettavaa Jeesuksen opetus on, kun hän lupasi palata kuulijoidensa elinaikana muttei palannut.
Raamattu on hyvä kirja. Kun sitä lukee tarpeeksi tarkasti, ei usko ainakaan siellä kuvailtuun Jumalaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin
12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."Uskonsuunnasta riippumatta kristinuskon perusta on kirsikanpoiminnnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kristittyhän ei tuota jaetta tarvitse."
Kyllä kristityn olisi hyvä miettiä kriittisesti, kuinka luotettavaa Jeesuksen opetus on, kun hän lupasi palata kuulijoidensa elinaikana muttei palannut.
Raamattu on hyvä kirja. Kun sitä lukee tarpeeksi tarkasti, ei usko ainakaan siellä kuvailtuun Jumalaan.Matt. 24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
-----------------
Kristitylle on tosiaan lähimmäisen rakastaminen annettu ja pelastus luvattu.
Saarnaaja 9:7 Tule siis, syö leipäsi ilolla ja juo viinisi hyvillä mielin, sillä jo aikaa on Jumala hyväksynyt nuo tekosi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306