Olen etsinyt jo vuosikausia varttuneempaa seksikumppaneita itselleni. Mistä näitä yksisarvisia löytää? Naisen saaminen oman ikäisistä on minulle suhteellisen helppoa, mutta nämä vanhemmat +60 puumat ovat jääneet paitsioon. Olen kivan näköinen, fiksu ja kaikinpuolin hyvää seuraa, mutta en ehkä osaa tutustua vanhempiin rouviin. Tuntuu, että heidän kohdallaan pätee ihan eri pelisäännöt kuin nuoremmilla. Olen siis itse hieman yli 30 vuotias.
Olisi todella kuumaa käydä sillon tällöin tyydyttämässä vanhempaa rouvaa vaikkapa hieromalla ja nuolemalla. Nauttia vartalosta ja rei’istä, joissa elämä näkyy. Ihanat roikkuvat rinnat, en tiedä mitään kiihottavampaa. Mitä vanhempi, sen parempi.
Mistä näitä löytyisi täältä pohjois-Karjalasta?
Varttuneemmat rouvat kiihottaa
14
699
Vastaukset
- Anonyymi
Parhaan ja kiihkeimmän estottoman 60+ naisen olen iskenyt… kirjastosta!
- Anonyymi
Itse olen kerran nuoruudessa jumiutunut juttelemaan kirjastossa reilusti vanhemman naisen kanssa. Nainen oli erittäin tyylikäs, naisellinen, hoikka. Kapeat kasvot olivat jo melkoisen rypyillä, mutta hän oli silti kaunis. Hän jatkoi ja jatkoi juttua. Vaikutti että halusi vain juttuseuraa. Kävimme kahvilla ja hän sai houkuteltua minut hänen luokseen. Siellä selvisi, että nainen ei halunnut vain jutella. Hän avasi minulle aivan uuden taivaan. Hänen jälkeen naisihanteeni muuttui.
- Anonyymi
Yleensä vanhempia naisia joutuu hiukan piirittämään ja todistamaan pidempään, että hän kiinnostaa sinua oikeasti. Sen kun saat vanhemmalle naiselle todistettua, niin varaudu elämäsi intohimoisimpaan aikakauteen.
- Anonyymi
Jos baareista ei löydy sopivaa, niin kokeile jo edellä mainittua kirjastoa. Teatterit ja taidenäyttelyt ovat myös hyviä paikkoja tehdä löytöjä. Mieti missä sen ikäiset ja sinulle sopivan tyyliset naiset käyvät. Rohkeasti vain juttelemaan ja osoittamaan kiinnostusta.
Löytyisikö Lahdesta 65v+ naista..50v kyselee;)
- Anonyymi
Pahus kun kaukana. Täällä 02al ois 60v sinkku nainen joka kaipaisi nuorta rakastajaa. 160 63 e80 tisseillä.
- AnonyymiUUSI
Hitto ikärasismii
- AnonyymiUUSI
Pistää miettimään minnepäin
- Anonyymi
Naisen seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosien takia jossain 40-49 ikävuosien välillä. Naisilla himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät ovulaatio ovulaatiolta, kunnes loppuvat, siinä vaiheessa mm. vagina lakkaa reagoimasta seksuaalisesti siten kuin se reagoi naisilla joilla seksuaalinen funktio vielä on toiminnassa, se ei kostu, se ei saa lisää pituutta miehen meisselille (kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei siirry meisselin tieltä), klitoris ja häpyhuulet eivät paisu. Ym.ym.
Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 8 vuotta ennen menopaussia, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext - Anonyymi
Edellinen kommentti silkkaa p..kaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä vanhempaa daamia on markkinoilla aikas paljonkin. Itse olen 58v mies ja olen löytänyt seuraa yleensä netistä. Myös baarista ja kaupasta.
Jostain syystä tykkään 70+ naisista. Hyvällä käytöksellä, kohtuullisella ulkonäöllä ja hyvillä jutuilla saa helposti seuraa.- AnonyymiUUSI
Mut jos on vähän läski ja huonot tavat, niin se on kyllä nou useimmille....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos on vähän läski ja huonot tavat, niin se on kyllä nou useimmille....
Laihduta ja käyttäydy paremmin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301