Tämä firma ei asiakaspalvelusta välitä tippaakaan. Ei vastaa jos ongelmaa, eivät ilmoita puhelinnumeroa missään. Negatiivista palautetta eivät huoli jos jostain kautta saat sitä lähetettyä. Olen kuusi (6) kertaa yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kun heidän varausjärjestelmä sisälsi, päässeet rikolliset. Sovelluksen kautta jossa kohta OTA YHTEYTTÄ ASIKASPALVELUUN JOS KYSYTTÄVÄÄ. Ei tähän päivään ole tullut yhteydenottoa ja siitä jo kaksi kuukautta....onneksi pankin toiminta ja visa auttoi.
Helvetin moinen pulju.
Seuraavaksi lähtee juttu vinkki MOT ohjelmalle.
Varoitus Booking.com asiakaspalvelusta
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää ja varoa.
- Anonyymi
On paljon kirjoituksia ja varoituksia tästä bookgin.com palveluista.
- Anonyymi
Tämä varoitus kannattaa ottaa tosissaan koska myös kokemuksen ääni niin sanoo.
- Anonyymi
Ole itse kokenut tuon saman, huijarit pääsee varausjärjestelmän sisälle ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä kuinka pitää edetä. Eivät vastaa s-postieihin, ei ole puh.numeroa saatavilla tai näkyvillä missään.
En enää ikinä tule käyttämään kyseistä varausjärjestelmään. - Anonyymi
Viranomainen varoittaa: Hotellivaraukseen liittyy nyt riski, jota moni ei tajua
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011177239.html
No nyt yli varoitus myös viranomaisilta....ei vain minun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134