Kelan työttömyys tuki ei riitä siskoni kuukausi menoihin elää kädestä suuhun ihan normaali elämää hakee töitä koko ajan olen auttanut häntä kolme vuotta rahallisesti pienestä eläkkeestä miten ihmiset jätetään heitteille hyvin vointi yhteiskunnassa ihmettelen suuresti.
Työtön persaukinen
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ei ole hyvinvointi yhteiskunta..Tämä on huonovointi yhteiskunta.
Porvarit kun päättävät niin ei tarvitse ihmetellä miten ihmiset jätetään heitteille. - Anonyymi
Täällä on vallassa se hyväveliverkosto eliitti jotka kierrättä omaporukkaa ja naurelee tyhmille veronmaksajille ja työttömille. Milloin se satonen kelan johtajaksi ilmoitetaan.
- Anonyymi
Käykää varastamassa kaupasta niin teen itse kun rahat loppuu ja kun ristikoiden taakse niin 4 ateriaa ilmaiseksi miksi kukaan todella köyhä tee tätä.
- Anonyymi
Joo kaikki varkaisiin,kokoomus syypää.
- Anonyymi
Kansa ottaa kohta aseet,vallan välikappaleet.
- Anonyymi
Ja siihen näyttää kyllä mallia huumeiden kanssa sekoilevat haittamaahanmuuttajataustaiset jengit !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siihen näyttää kyllä mallia huumeiden kanssa sekoilevat haittamaahanmuuttajataustaiset jengit !
Niitä taas ei uskalleta haastaa vastuuseen ja jopa maasta ulos rikollisina.
- Anonyymi
Onko sisko vielä siinä kuosissa, että pankki jonka päällä istuu, olisi avoinna?
- Anonyymi
Olisiko jo lapsena pitänyt kertoa, että työnteolla pärjää paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251