Onko kokemuksia hautauspalvelu Vehasesta? Saako arkut ja muut järjestelyt kuten perunkirjoitukset ja testamentin hoidettua vai pitääkö käyttää jonkun isomman firman palveluita tälläisten asioiden hoitamiseen.
Lakitoimisto Vehanen
15
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hoituu hommat siellä, mutta perunkirjoitus täytynee tehdä Turussa Käsityöläiskadun toimistossa.
- Anonyymi
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Naantalissa Vehanen? Tietääkseni vai Pieteet on täällä.
Pieteet on nykyään Vehanen.
- Anonyymi
Harvalla on yhdistelmä hoitaa vainaja arkkuun ja laatia perukirja vainajan varoista ja veloista perintövero samalla minimoiden.
Kun Vehanen on moniosaaja, voisi hyvin lisätä vielä toimialaan tatuoinnit ja lumen pudotus katolta. Niille on markkinarako Naantalissa. - Anonyymi
Vehanen on luotettava yhteistyökumppani joiden kanssa asiat sujuvat mallikkaasti. Kaikki surutyö hoituu heidän kauttaan.
- Anonyymi
Nyt kyllä valehtelet sillä Vehanen ei hoida hautajaisia eikä muistotilaisuutta vaan ne pitää hoitaa itse.
- Anonyymi
Itse palvelua joutuu käyttämään nykyään melkein joka paikassa. Kaupassakin ollaan maksajina ottamassa vastaan maksu kaupan puolesta. Itse palvelu pesula on myös. Miksei sitten hautauskin !
- Anonyymi
Vehanen on hautaustoimisto eikä mikää pesula tai kaupan kassa.
- Anonyymi
Hautausjärjestelyt /testamentin suunnittelu ja perunkirjoitus perintöverotuksineen ovat ovat täysin erilaisia luonteeltaan ja osaamisen kannalta.
- Anonyymi
Vehaselta hoituu nuo kaikki. Heillä asiantuntevat lakimiehet ja surutyön tekijät.
- Anonyymi
Ilmainen mainos. Ei tule laskua perässä
- Anonyymi
Hautaustoimisto hoitakoon hautaukset ja lakimiehet perunkirjoitukset.
Eivät lakimiehet ole ennenkään laajentuneet hautaustoimeen, mutta hautaustoimistot ovat ilmeisesti yrittäneet laajentua perintöasioihin.
Suutari pysyköön lestissään sanoo kansanviisaus.- Anonyymi
Vehasella onnistuu sekä perunkirjoitukset että hautaukset.
- Anonyymi
Kaikki tarjotut tehtävät onnistuvat paitsi sähköasennukset ja peltikatot
- Anonyymi
Meinaatko että Vehanen korjaa myös autoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270