Löytyykö tietämystä näistä maailman parhaista sarjiksista? Ihan todella hyviä! Olen lukenut melkein kaikki, ostin divari kirppiksiltä ja kyllä on sivistävää luettavaa!
Luetaanpas yhdessä! https://aijaa.com/GY38fC
Onko Pattayan pojilla tällaisia
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Oon nyt jo viidennessä jaksossa jossa Kaken serkut tulee messiin... Nää on todella hyviä, vai mitä Numba?
>§<- Anonyymi
Näin on, Pohjoisen Mies... On nämä resuja... mitään ei ymmärretä hyvä päälle ja vaan piIIun perässä vouhotetaan menemään super kuppa munan päässä hihaton samsung kalja paita
päällä ...
By Numball 64 v
Aimolla on noita sarjiksia meiän puuseessa iso pinkka. Kakka kuulemma luistaa paremmin kun homottaa... Aimo sai kilarit kun revin yhdestä lehdestä kaks sivua ku oli veski paprut lopussa... ajoi mua talikon kanssa takaa. Juostiin taloa ympäri ja aimo oli saamassa mut kiinni ni juksasin sitä että oon kierroksen edellä...
- Anonyymi
Kovin on aihe Sisäpiirin Apinoiden eli Pattayn rakkaiden kaikkien jäsenten mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174