Että taitaa seksuaaliset halut mennä ennen kuin kumppani löytyy.
Terveisin sinkkumies 35 vuotta
Kyllä niin paljon olen itseäni tyydyttänyt
10
223
Vastaukset
- Anonyymi
Itse aloitin 6 vuotiaana ja joka päivä pakko tyydyttää. Hallitsematon tilanne, kun pakko tyydyttää. Tekee niin hyvää, ettei voi elää ilman kyrvän nautintoa. Enkä läheskään aina laukaise, vaan tyydytän ja ärsytän äärimmilleen ja taas jatkan. Sitten kun laukeaa, niin tajunnan menetys nautinnosta lähellä. Mutta pian on pakko alkaa tyydyttää uudelleen ja kerätä painetta uuteen laukaisuun. Vastaavaa kellään?
- Anonyymi
Siinä se vika piileekin, kun hallitsee itsetyydytyksen, niin on aika vaikea löytää parempaa tyydytystä toisesta. Oikeasti pitäisi osata katsella sitä toista tyydyttäjää, ja jättää itsetyydytys vähemmälle.
- Anonyymi
Mutta kun ei vain voi olla tyydyttämättä, kun tekee niin hyvää. Toisen käsi ei tunnu miltään, mutta oma kun tekee, niin ei voi lopettaa ja aina pakko tehdä päivästä toiseen eikä pääse irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei vain voi olla tyydyttämättä, kun tekee niin hyvää. Toisen käsi ei tunnu miltään, mutta oma kun tekee, niin ei voi lopettaa ja aina pakko tehdä päivästä toiseen eikä pääse irti
Siis täysin koukussa tuohon nautinnon tuojaan ja omaan kyrpään. Voisikohan osuutta olla sillä, että todella iso terska ja sen myötä myös esinahka, ja kun esinahan vetää taakse, on se herkin kohta terskan takana oleva esinahka lähes 10 senttiä pitkä. Sitä kohtaa kiusaamalla saan tarvittaessa mällit ulos alta aikayksikön ja silloinkin pakko huutaa ku tekee niin hyvää
- Anonyymi
Se jatkuu koko iän halu, kiihtyy vanhempana.
- Anonyymi
Mä aloitin 42v sitten. Aikanaan kerran päivässä joitakin pakollisia katkoja lukuunottamatta. Jos joskus on kolme kertaa päivässä, niin yleisesti voi pitää keskiarvona 365 kertaa vuodessa. Kymmenessä vuodessa 3650, kolmessa 9500, neljässäkymmenessä n. 14500 ja yleisesti 15200 kertaa.
- Anonyymi
Tietokone avusteinen itsetyydytys on hyvinkin monipuolista ja ennenkaikkeatyydyttävää.
- Anonyymi
Minä aloitin jo nuorena myös. Hinkkasin leluihin, tyynyihin, tein peitossa mytyn minkä päällä hinkkasin jo alle koulu ikäisenä. Telkkari katsoessa käsi housussa, suihkussa vetelin, sängyssä. Murrosiässä vaan tahti kiihtyi kun muna alkoi kasvaa ja hormonit hyrrätä. Nyt teen ainakin kerran päivässä. Yleensä 2-3 kertaa loppuun asti
- Anonyymi
Jos on tavoitteena kumppanin löytyminen, niin itsetyydytystä kannattaa vähentää. Jos on liian tyytyväinen itsetyydytykseen, niin ne kriteerit kumppaniin nousevat liian suuriksi, eikä sitten kelpaa minkäänlainen.
- Anonyymi
Eipä sillä runkkausmäärällä ole väliä tai se ei estä löytämästä kumppania. Itse runkkaan noin kerran päivässä ja silti on muutakin elämän menoa ja jotain suhteitakin ollut. Onhan se niin, että kun olet löytänyt sen oikean tavan tyydyttää itseäsi, niin eihän se toinen osaa välttämättä tyydyttää niin hyvin, mutta sen takia onki hyvä kertoa ja näyttää mistä tykkää. Seksuaalisuus on hieno juttu, nauti siitä runkkauksesta täysin sydämin, niin minä ainakin teen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757