Mulla on Fiat Dethleffsi ja huoltokirja on jo täynnä merkintöjä. Ne on kaikki samanlaisia eli jakohihna+kiristinrullat+vesipumppu vaihdettu!
Pitääkö olla huolissaan?
20
316
Vastaukset
- Anonyymi
Mene nyt kiireesti hakemaan lähimmältä Dethleffs-kauppiaalta uusi tyhjä huoltokirja, johon voit sitten taas ihan itse kirjoittaa merkinnnät kaikista niistä huolloista jotka olisi täytynyt autoosi teettää.
- Anonyymi
En ole ehtinyt muita hoitoja tekemään. Ainoastaan jakopää remppaa hyvin tiuhaan.
- Anonyymi
Minulla on kolmas huoltokirja menossa Elnakissani.
- Anonyymi
Oletko merkinnyt huoltokirjaan pakoputken kannatinkumien vaihdot.
- Anonyymi
Jos sattuu olemaan Fiatin omistaja pitää aina olla huolissaan.
- Anonyymi
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli huoltokirjasta. Minun Fiatin omistaa Santander.
Suosittelen hävittämään molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen hävittämään molemmat.
Ja reuhusi siinä samalla
- Anonyymi
Ransitissani on itsetäyttämäni huolto kirja, olen merkinnyt siihen kaikki huollot mitä lähipajan Ransittiasentaja on suositellut tehtäviksi. En ole Fordin puolestapuhuja, on huolimatonta työtä!!!
- Anonyymi
Tiedoksi Palstavahti, huoltokirja on yhdyssana.
- Anonyymi
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silloin kun ei mahdu koko sana samalle riville ja väli viivat on näppäimistöstä ei lopuneet ja p kirjaimiakaan ei ollut enää kun kaksi.
Ymmärsitkö, no sitähän minäkin et ettäet ymmärtänyt yt.
- Anonyymi
"ettäet" ole käynyt kuin apukoulun
- Anonyymi
Mutta olin apukoulun priinus kahtena vuotena perkkäin
- Anonyymi
Eiks ookki ´kiva vastailla itse itselleen.
- Anonyymi
Minä se olin se joka se vastasi itselleen minä se olin.
- Anonyymi
on kun en muuhun pysty.
Palstavahti - Anonyymi
Onko jollekulle tuttu oire, ja mistä moinen ? , kun Ransittiani vedättäessä alkaa miun pumppu pätkimään , ja jonkinsorttinen kahahdus kuuluu jostain, kai tuulipukuni sisältä?
Tuo kahahdus voi tietty olla siitäkin johtuva, kun on nuo elintoiminnot hetkittäin kadoksissa, ja pumppu joutuu elämään mukana tuossa pätkärytmissä ? - Anonyymi
Tuleeko silloin päähäsi yhtään verta?
Vai pätkittäin? - Anonyymi
Onko tämä joku himmeiden rupattelupalsta ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351