Kaikki pitäisi myydä puoleen hintaan tai antaa ilmaiseksi.
Torissa ei mikään mene kaupaksi
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Laita huutonettiin, määrää pohjahinta, eikätarvita kuin yksi huutaja niin saat haluamasi hinnan, hyvällä tuurilla paljon enemmänkin. Muista laittaa että ostaja maksaa postikulut, koska postissa yleensä joutuu ostoksen lähettämään ostajalle.
Katso postin sivuilta paljonko tuotteesi kokoinen lähetys maksaa ja määrää lähetyskulut sen mukaan.- Anonyymi
Höpötihöpön. Ei siellä Huitomisnetissä saa yhtään sen paremmin. Maailmassa on liikaa kaikenlaista roinaa ja Kiina syytää lisää.
Ihan hyvä, että maailman suurin talousmahti pisti Kiinalle luun kurkkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötihöpön. Ei siellä Huitomisnetissä saa yhtään sen paremmin. Maailmassa on liikaa kaikenlaista roinaa ja Kiina syytää lisää.
Ihan hyvä, että maailman suurin talousmahti pisti Kiinalle luun kurkkuun.Paskaa ei kannata myydä missään. Miksi edes yrittää myydä jotakin joka ei kiinnosta ketään?
T: yli 900 huutonet-kauppaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa ei kannata myydä missään. Miksi edes yrittää myydä jotakin joka ei kiinnosta ketään?
T: yli 900 huutonet-kauppaaNyt taisi olla kyse yksityisistä, eikä siis jobbareiden touhuista
- Anonyymi
Huutonet ja kirpputori parempia torissa kaupaksi ei mene mikään. Sitte on näitä renkaan potkioita.
- Anonyymi
Mie sain hyvän jinnan lac-karjatallista.
- Anonyymi
Mie sain pilluu ei maksanu mittää
- Anonyymi
Vilkaisuja ei lasketa.
- Anonyymi
Torissa käy kauppa hyvin, mitä noista hinnoista välittämään, ne on maksanut mitä maksanut ja niistä saa mitä saa.
Varmaan pari tonnin edestä uuden hinnoista laskettuna mitä tuossa alkuvuonna myynyt, 200€ saanut yhteensä ja olen tyytyväinen.
Vuoden pari vanhoja elektroniikkalaitteita niin ostajat sai hyviä tuotteita järkevään hintaan ja itse pääsi ostaa taas uusinta uutta - Anonyymi
Ihmiset kuvittelee että tavaralleen ihme hintoja yleensä puolet ilmaa
- Anonyymi
olen tehnyt tori.fi kaksi hyvin onnistunutta kauppaa. Olen tyytyväinen palveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296