Uskonnoista

Anonyymi-ap

Mitkä uskonnot ärsyttävät eniten Parkanossa ja saako mikään yhteisö kehuja missään asiassa.Valikoimaahan riittää kirkollisten ja vapaidensuuntien kirjossa.Itseäni ei erityisesti haittaa mikään porukka sillä olen avarakatseinen.

33

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jehovalaiset on auttavaisia .Liiankin ahdistavia ja hyökkääviä ovat Helluntalaiset jja vaparit kun tunkevat iholle tinkomaan uskooko herraan jeesukseen ja tuomitsevat jos juo vapaapäivänä yhden oluen.

• Anonyymi

Missä helluntailaiset tai vapaakirkon väki ovat tuollain hyökkäilleet?

• Anonyymi

Kitaran rämpyttäjät on kauheita.

• Anonyymi

Ei ne Tony Iommimaiset.

• Anonyymi

Miten olis urkumusiikki ja keskiaikaiset virret.Pilvet karkaa.

• Anonyymi

Muistojuhla valtakunnansalilla 20:15. Vois uteliaisuuttaan mennä kun sain kutsun mutta mietin vielä.Se on kaikille avoin.

• Anonyymi

Saako nauttia ehtoollista siellä...

• Anonyymi

Kannattaa pysyä kaukana Jehovien touhuista. Vääristelevät Raamattua omaksi kadotuksekseen.

• Anonyymi

Jehovan todistajat on ärsyttävin, koska käyvät soittelemassa ovikelloa ja häiritsemässä kotirauhaa.

• Anonyymi

Helluntalaiset ovat kaikista surkeimpia, Ne luulee ,että ovat kaikkien yläpuolella .

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä!!!

• Anonyymi

Taitaa mennä sinulla helluntailaiset ja jehovat sekaisin. Helluntailaiset tekevät ansiokasta ja pyyteetöntä työtä mm. ruokajaossa vapaaehtoisvoimin eivätkä käy kenenkään ovilla kolkuttelemassa. Kiitos helluntaiseurakunnalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa mennä sinulla helluntailaiset ja jehovat sekaisin. Helluntailaiset tekevät ansiokasta ja pyyteetöntä työtä mm. ruokajaossa vapaaehtoisvoimin eivätkä käy kenenkään ovilla kolkuttelemassa. Kiitos helluntaiseurakunnalle!

Voin kyllä todellakin sanoa että ei mene sekaisin, Helluntailaiset todellakin käyttäytyvät käsittämättömän kopeasti. Kaupalla kuultu kuinka keskenään kovaan ääneen kuiskivat kuinka ovat parempia ihmisarvoltaan kuin valtaväestö. Helluntailaiset pahimpia. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kyllä todellakin sanoa että ei mene sekaisin, Helluntailaiset todellakin käyttäytyvät käsittämättömän kopeasti. Kaupalla kuultu kuinka keskenään kovaan ääneen kuiskivat kuinka ovat parempia ihmisarvoltaan kuin valtaväestö. Helluntailaiset pahimpia. Piste.

Se on juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin!

Ovat myös viheliäisiä koska tekevät perättömiä ilmiantoja joista tulee valtavaa harmia muille.

• Anonyymi

Seksiä kun laitetaan tähän niin sitten voi soitella mitä kelloa vaan.

• Anonyymi

Täällä yritetään sekoittaa helluntalaisten uskonto ja politiikka keskenään ja tehdä Parkanossa vallankaappaus tyhjien lupausten varjolla.

• Anonyymi

No sulla on soinut kello päässä jo tosi kauan.

• Anonyymi

Tietty kansan ryhmä lisääntyy helluntalaisten ansiosta .Sitten ne käyvät vanhusten ovilla soittelemassa ja tavoittena vanhusten sumutus. Oma kokemus minulla on vielä virtaa. Annetaan asunto kaupungin puolesta. Leipä Helluntailaisilta ja kelalta loput. Sitten voidaan ajella taksilla ja olla euroopan omistajia.

• Anonyymi

Helluntalaiset eivät auta omastaan.He keräävät kauppojen vanhoja ruokia joita jakavat.Heillä ei ole kuitenkaan keskinäistä rakkautta eivätkä he ole välittävä yhteisö.Jehovantodistajat ovat sitä näkemäni perusteella.

• Anonyymi

Lestadiolaisilla on sääntöjä joita ei ole raamatussa.He sotivat ja kuitenkin kieltävät alkoholin ja korvakorut joita raamattu ei kiellä.Mun mielestä Jehovantodistajat käyvät ovilla koska Jeesus jätti lähetyskäskyn.Kyllä niiden kanssa voi jutella muistakin asioista.Ihan mukavia ihmisiä.

• Anonyymi

Ei mukavuus ketään pelasta.

• Anonyymi

Mutta onhan se yks tunnuspiirre miten kohdellaan toisia.

• Anonyymi

Mä en näe mitään ideaa kirkossa joka on alkanut romahtaa selvästi.Se ei kykene auttamaan ihmisiä vaikka valtio rahottaa sitä ja on kirkollisverot ja sekin että ankarat maksut peritään esimerkiksi hautajaisista.Viimeaikainen diakonia apu on niin noloa että ei viitsi edes hakea.Jumalanpalvelukset on jääneet jonnekin kehityksen ulkopuolelle ja niin vanhanaikasia että ne puuduttaa.En keksi yhtään hyvää syytä kuulua kirkkoon jolla ei ole edes mitään periaatteita.

• Anonyymi

Ihan samantekevää

• Anonyymi

Kihniössä ainakin hellarit ovat pirun kovia valehtelemaan. Perättömiä ilmiantoja väsätään.

• Anonyymi

Pääasia ettei nurkissa pyörii saatanan palvojia.

• Anonyymi

Ei mua haittaa eritavoin uskovat.Kyllä maailmaan näkemyksiä mahtuu.Asioita voi katsella moneltä kantilta,

• Anonyymi

Kristillisten yhden ehdokkaan vaimo ohitteli ihmisiä kassajonossa,joilla oli lihaa ja kalaa ostoskorissa kesäaikaan ,kun hänellä oli kiire leipoon ja jatkaan lenkkiä. Muutama ääni putosi mieheltä, kun kerroin asiasta eteenpäin.

• Anonyymi

Ja sen miehen vikahän tämä on.😄

• Anonyymi

Kannattaa kiertää kaikkia. Älykkäät ihmiset tietävät että kaikki uskonnot ovat satua ja pötyä

• Anonyymi

Ei tuo ohittaminen jonossa ole misun vika vaan se on sen jumalan vika kun antaa misun ohitella.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on mun makuuni liian outoa kaikkine ihmeparanemisineen ja transseineen.En ymmärrä sitä.Eivät ne omastaan auta.Hakevat antimet kaupoista ja niillä elävät itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58