Olen 12 vuotias poika ja painan 78 kiloa...... Juu....
Mutta näytän ihan normaalipainoselta. Ja olen siis 170cm pitkä joten aika pitkä 12 vuotiaaksi. Minä olen kauan aikaa yrittänyt pudottaa painoa ja oon yrittänyt monia tapoja. MUTTA SE EI VAAN ONNISTU. En tiiä mitä teen väärin koska en syö melkein yhtään makeaa, harrastan lentopalloa, syön terveellisesti ja monipuolisesti ja käyn usein lenkillä ja pyöräilemässä ja paljon muuta. kun tätä tein noin kolme kuukautta niin ei oo niinku yhtään pudonnut painoa. Että juu nyt haluaisin jotain eherotuksiaaaaaa.
Miten saan pudotettua 10kg kuukaudessa
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
Koska liikut paljon niin lihakset kerää nestettä jolloin paino ei laske. Ja jos et näytä ylipainoiselta niin se paino on lihaksissa. Olet pitkä 12 vuotiaaksi kuten itse sanoit. Kasvat vielä pituutta jolloin paino vähenee kun kasvat pituutta. 12 vuotiaalla lapsella ei tarvitse olla bodarin vartaloa. Jos et näytä lihavalta niin sulla ei ole syytä laihduttaa.
- Anonyymi
Turvallinen painonpudotus on 1 kg per viikko. 10 kg kuukaudessa on täysin epärealistinen ajatus. Vähemmän kaloreita, enemmän liikuntaa ja proteiinia päivittäin 1-2 g per painokilo. Ja positiivinen asenne ;)
- Anonyymi
Juttele koulusi rehtorin kanssa asiasta. Hän on ystäväsi.
- Anonyymi
Aika nopeasti pitäisi pudottaa siis, eli helpoiten lähtee nesteestä. Lisäksi syö vähemmän makeaa, juo vettä pitkin päivää kuitenkin riittävästi. Vesi ei lihota mutta täyttää vähän vatsaa jolloin nälkä ei tule niin helposti. Syö vain jos on nälkä, älä napostele koko ajan. Ota tämä tavaksi, kuitenkin jos tulee himo herkutella niin vain 2 päivää viikossa enintään.
- Anonyymi
Pilailian tekemä avaus, ei minkään lapsen.
Kevät on tulossa ja pilailia aktivoitumassa.- Anonyymi
Ei ole pila !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980