Antakaas kun Sensei kertoo.
Apinoille joille minä en ole olemassa tai olen olemassa olevan mielikuvitushenkilö, ei tule käyttää arvokasta elinaikaansa 24/7 edes lukea tätä kattavaa informaatiota asiasta, eikä myöskään näin ollen ajatella minua tänään, huomenna ja loppuelämänsä, eikä täten myöskään kommentoida idiotismein.
Sisäpiirejä on monenlaisia, kuten koulukiusaajien ryhmä, Lahden jenkkipiiri, monet kerhot mainiten vaikkapa yksiprosenttiset, pienen piirin golfhörhöt, paikkakuntarakastuneet ikiterveet, Pattayan rakkaat yksinoikeusvittulijat, sekä erilaiset lahkot joissa johtaja nauttii täydellistä luottamusta ja ihailua, fanitusta ja internetorgasmeja.
Yksi on ylitse muiden, Sisäpiiri Apinat.
Apinoiden Ylipäällikkö gorillan näköinen, osaa puhua apinoiden kieltä, sekä on opetellut apinoiden tavoille istuen apinalauman keskuudessa, kunnes lauman päällikkö tuli ilmoittamaan että on aika poistua ennen kuin itkee ja poistuu.
Hän on luonut määrätietoisella internetfeikkitoiminnallaan itselleen kaltaisistaan apinamaisista junteista sisäpiirin, jotka pitävät häntä uskottavana niin myötä- kuin vastoinkäymisissä.
Hänellä on oivallinen lähestymistapa sisäpiirissään kyvyllään valita itselleen kulloinkin asiaansa palveleva hahmo pääharhautuksissaan hän on vuosilukuhenkilö ja sivuharhautuksissaan minkä olemuksen kulloinkin itselleen parhaaksi katsoo palvelevan tarkoitustaan.
Kaikki ei kuitenkaan kuulu hänen Sisäpiirin Apinoihin ja se onkin hänen elämänsä yksi suurimmista ongelmistaan aiheuttaen aiheuttaen 24/7 eriasteisia vollotuksia, pasastelua, possottelua, senssuttelua, syylittelyå ym. ja jne. aivan loputtomasti hänen pienen sielunsa ja egonsa kärsien suunnattomasti luottamuksen pulasta, koska hänen sisäpiirinsä uskottavuus on kyseenalaistettu.
Seuraavassa hänen viimeisin:
Ja ennen kuin tämä Pasaseksi kutsuttu kaveri kertoo minun olevan nimimerkki 2010, niin kerron hänelle että minä olen ollut Suomessa jo kaksi päivää taas ja lähden takaisin Thaimaahan huomenna.
Kuten havaita saattaa, niin Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen on ja ei ole, mutta kuitenkin on kun ei ole ja päinvastoin.
> § <
PALSTAMATKAILUSISÄPIIRI.
Anonyymi-ap
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276