Kuukausi sitten lähetin kässärini noin kymmeneen kustantamoon ja aikamoista tuskaa ja sähköpostin kyttäämistä on kyllä ollut sen jälkeen. Tiedän kyllä, että se on lyhyt aika, mutta ei meinaa kärsimätön mieli sitä uskoa. Eli lähinnä vertaistukea kaipaan, kuinka kauan tällä hetkellä olette mistäkin kustantamosta odottaneet vastauksia? Ja tietysti kiinnostaa ovat olleet hylsyjä vai vihreää valoa.😊
Kustantamojen vastausajat (taas kerran)
12
334
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetin myös noin kuukausi sitten kuudelle kustantamolle. Kolmelta tuli alle kahdessa viikossa "kiitos, mutta ei kiitos" mutta kolmen muun vastausta vielä odotellessa...
- Anonyymi
Minne lähetit? En ole ap, mutta itsekin odottelen.
lähetin helmikuussa 7lle, mutta vain yhdestä vastattiin kannustavasti ei kiitos. Myllylahdesta, taisi olla kustomoitu perushylsy. Sanoivat etteivät kustanna muuta kuin urbaanifantasiaa ja olen täältä lukenut, että moni on saanut saman kohteliaan vastauksen. Kahdelta en odotakaan vastausta, avaimelta ja S&S, sillä eivät vastaa lainkaan jos ei nappaa. Ainakaan sivujensa mukaan.
Oma kässärini siis eeppistä fantasiaa.
Mitä genreä kässärisi oli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne lähetit? En ole ap, mutta itsekin odottelen.
lähetin helmikuussa 7lle, mutta vain yhdestä vastattiin kannustavasti ei kiitos. Myllylahdesta, taisi olla kustomoitu perushylsy. Sanoivat etteivät kustanna muuta kuin urbaanifantasiaa ja olen täältä lukenut, että moni on saanut saman kohteliaan vastauksen. Kahdelta en odotakaan vastausta, avaimelta ja S&S, sillä eivät vastaa lainkaan jos ei nappaa. Ainakaan sivujensa mukaan.
Oma kässärini siis eeppistä fantasiaa.
Mitä genreä kässärisi oli?WSOY, Tammi ja Gummerus olivat nopeimmat vastaajat. WSOY yllätti allekirjoittaneen nopeudellaan, sillä ajattelin, että heillä kestäisi kauiten. Tammelta ja Gummerukselta sain tavallisen "ei sovi"-hylkäysviestin, mutta WSOYltä sain "ei mahdu"-viestin, jossa oli jopa allekirjoitus. Lopputuleman kannalta ei ole mitään eroa, mutta kyllä allekirjoitus teki viestistä henkilökohtaisemman ja jätti paremmalle mielelle.
Kässärini on myös fantasiaa. En lähettänyt sitä laisinkaan kustantamoille, jotka ovat ilmoittaneet etteivät vastaa elleivät ole kiinnostuneita.
- Anonyymi
Tämä oli ensimmäinen kässäri jonka lähetin, joten itellä ei ole paljon kokemusta kustantamojen vastausajoista. Olen kuitenkin lukenut kaikki mahdolliset keskustelut, joten voisin veikata että saatekirjeesi ja kässärisi oli sen verran kiinnostava, että siihen heti tartuttiin! Itse kuitenkin lähetin kuukautta sinua aiemmin, eikä vieläkään ole mitään kuulunut. Oletan että hylky sieltä tulee, sillä ymmärsin lähettää omani arviointipalveluun vasta kustantamojen lähettämisen jälkeen ja palaute oli ihan hyvää, mutta ymmärsin kässärin puutteet.
Toivotan onnea noiden muiden kanssa! Itse joudun vielä kärvistelemään nähtävästi- Anonyymi
Haluaisin itsekin uskoa, että nopea vastausaika viittaisi tuohon. Olen koko odotusajan kirjoittanut seuraavaa versiota, joten jos kaikista tulee hylky (mitä odotan) niin onpahan lähettää seuraavaa versiota. Itse en ole vielä lähettänyt arviointipalveluihin, mutta olen etsinyt lukijoita tuttavapiiristä. Heidän palautteensa jälkeen voisin itsekin harkita arvostelupalvelua. Ainakin NVL:ää ollaan suositeltu toisissa ketjuissa.
T. Kakkonen
- Anonyymi
Sama juttu, siis että olen työstänyt kässäriä.
Ilmotellaan tänne miten kukin vastaa!
Mä lähetin proosakuiskaajille, sillä kuulin tuttavalta että ovat fantasiaan perhetyneitä ja sainkin heiltä tosi hyvää palautetta. Suosittelen heitä t. Kärvistelevä - Anonyymi
Otavalta vastaus noin 1,5 kuukauden odottelun jälkeen. Näyttäisi muiden ketjujen perusteella olevan melko vakioaika heiltä.
T. Kakkonen - Anonyymi
Vihdoinkin edes joltakin vastaus! Eli tasan 3 kk on nyt kulunut oman kässärin lähetyksestä ja olin toistaiseksi saanut vain myllylahdelta vastauksen (kohtelias hylky). Nyt tänään sain Aulalta vastauksen. Hylkyhän se oli, mutta ainakaan minua ei ole unohdettu.
Toivottavasti loputkin (5) vastaisivat tällä viikolla, sillä saisin vähän puhdistettua ilmaa odotuskuplassani.
Mites te muut? Onko kuulunut mitään?- Anonyymi
Aulalta myös tänään hylky 2kk odottelun jälkeen. "Hauska" sattuma.
T. Kakkonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aulalta myös tänään hylky 2kk odottelun jälkeen. "Hauska" sattuma.
T. KakkonenTuliko ihan perus hylky kuten minulla?
”Purimme käsikirjoituskasaa ja totesimme ettei käsikirjoituksesi sovellu kustannusohjelmaan”, vai saitko ihan jotain henk.koht? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko ihan perus hylky kuten minulla?
”Purimme käsikirjoituskasaa ja totesimme ettei käsikirjoituksesi sovellu kustannusohjelmaan”, vai saitko ihan jotain henk.koht?Oli samantyylinen perushylky. Yhdeltäkään kustantamolta en ole saanut henkilökohtaista palautetta. Veikkaan, että ovat aika kiven alla.
T. Kakkonen
- AnonyymiUUSI
"aikamoista tuskaa ja sähköpostin kyttäämistä..." Mitä tuskailua ja kyttäämistä siinä on? Jos ja kun on vaivautunut kirjoittamaan jotain poikkeuksellisen hyvää kässäri kyllä julkaistaan. Itse lähetän oman tekstin muutaman kuukauden päästä, ja kustantaja on todennäköisesti valmis tekemään sopimuksen jo pelkän saatekirjeen perusteella. Niin että hommiin siitä ja itseluottamusta peliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301