Kumpi on parempi, vai onko niillä mitään eroa. Haluaisin kuulla niiden mielipiteitä, jotka ovat saavana osapuolena.
Koivu vai Paju?
15
505
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä molemmat tekee hyvää tuhman pojan paljaalle pyllylle kun äiti antaa kunnolla vitsaa
- Anonyymi
Keväisin tuore paju
- Anonyymi
Paju ehdottomasti, se tuntuu
- Anonyymi
Kesän yli kuivanut joulukuusi.
- Anonyymi
Oliskohan naista joka antaisi pajua tuhman pojan paljaalle pyllylle. Eteläsuomi
- Anonyymi
Kun pikkupoikana joutui itse hakemaan risut, eikä ollut muuta lähellä, kuin pihakoivut, niin koivupiiska se oli. Kipeää teki, ja ehkä pahinta siinä oli sellainen asia, että jos iho meni rikki, kuten joskus meni, niin siitä risusta jäi pieniä kuoren kappaleita tai tikkuja ihon alle, eikä niitä itse saanut pois. Äiti niitä kaivoi sitten pois, eikä se ollut niin kovin kivaa.
- Anonyymi
Vakkari toinen bi mies nauttii vihtomisesta, sitoo mut sänkyynsä jossa katossa koukut, vetää jalkani ylös levälleen. Pajulla mut kesäisin koivulla jossa lehdet, vihtoo jalat vatsan rinta kehän ensiksi. Siirtyy herkimpään jalkojeni väliin, aluksi hellästi jonkun aikaa sit imettää kiimasta kalua suussani, kiimassa päästää valloilleen kivun tuoton josta tykkää. Laittaa mulle suuhun pallon jossa narut sitoo kiinni, pelottavaa aina samalla kiihottavaa. Toivon aina osaa lopettaa oikeeaan aikaan, yleensä vasta kun laukee nautinnosta. Alkaa vihtoa kaluuni ja pallejani, kipu alkuun järkyttävä rimpuilen kivusta mutta kipu jotenkin turtuu kun kovempaa vihtoo. Meen jotenkin horkkaan näen miten hän innostuu enemmäm ja enemmän kun pallini turpoo jopa joskus vuotaa verta. Tajuntani menetän jollakin tapaa, tajuun kun kalu on suussani ja pumppaa lämmintä spermaa. Kaveri käärii jääpussin kiveksien ja kalun ympärille kun jatkaa suuhuni panemista. T. Pervoa nautintoo
- Anonyymi
Norja koivun oksa ainakin tekee kipiää jos selkäänantaja osaa vitsaa käyttää
- Anonyymi
Kyllä olis mukava saada kunnon selkäsauna naiselta.
- Anonyymi
Tuore paju kuorittuna. Kuivuneena turhan kevyt.
- Anonyymi
Koivu hyvä jossa lehdet viisikin oksaa kuin sauna vihta. Lijaakin voi palleja mäiskiä saa hyvän kivun aikaiseksi. Pallit myös turpoo piiskattavalta joksikin aikaa, viikon verran arat kylläkin.
- Anonyymi
Olisko naista joka antaisi ilkeälle pojalle kunnon selkäsaunan.Varsinaissuomi.
- Anonyymi
Perinteinen pitkäperjantaipiiskaus suoritettiin juuri kuorittua pajua käyttäen.
- Anonyymi
Sukupuolesi ja kumpi osapuoli olit? :)
- Anonyymi
Olen saanut maistaa molempia. Kyllä se Paju kirpaisee paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296