Mitä porukkaa te oikein olette? Olen aina tienyt, että itäisestä kymistä löytyy outoa porukkaa, mutta ihan törkeetä.
Myyjä tiesi varsin hyvin, että tulen pitkän matkan päästä ja olimme sopineet klo 10.
Häntä ei näy eikä vastaa puhelimeen. Tunnin päästä hän soittaa olleensa nukkumassa. Millainen ihminen ei tuon vertaa piittaa olla ajoissa? Aivan sama, vaikka lukisit tämän. Hyvä jos terveiset menee perille.
Mulla oli tänään tori treffit kotkassa, huom ajoin lähes 100km sinne ja myyjä nukkui pommiin.
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on ihmisen paskavammainen tekosyy olla heräämättä, vaikka on menoa? Ei mene minun jakeluuni. Koskaan ole ollut vaikeuksia herätä aamulla.
- Anonyymi
Ei varmaan pidä asiaa tärkeänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan pidä asiaa tärkeänä
No kyllä minä pidän tärkeänä, mutta en voi mitään, että väsyttää ja ihan automaattisesti vain suljen sen kellon ja jatkan nukkumista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä minä pidän tärkeänä, mutta en voi mitään, että väsyttää ja ihan automaattisesti vain suljen sen kellon ja jatkan nukkumista...
Niin en tosin ole aloittajan myyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sama tapahtuu joka tilanteessa? Olit sitten menossa lentokoneeseen tai noutamaan 100 000€ rahapottia, jonka menettää myöhästymällä, niin siitä huolimatta käännät kylkeä? Vai tapahtuuko tuota sittenkin vain "ei niin tärkeissä"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246