Kukaan ei tämän kaupungin kansalaisista pysty puolustautumaan Venäjän hyökkäystä vastaan ei kukaan.
Tämä Kajaani on vitsi
17
301
Vastaukset
- Anonyymi
Mies joka rakastaa naista ei lähde pakoon sotaan
- Anonyymi
Puhutko näistä ulkomaalaisista jotka peilistä omaa kuvaa rakastavat?
- Anonyymi
Naama on yhtä ruma kuin nyrkkeilysäkki loppu tulee nopeasti.
- Anonyymi
Yhtä nopeasti mitä harmaakarhulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä nopeasti mitä harmaakarhulla.
Onko Venäjällä harmaakarhuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Venäjällä harmaakarhuja?
Lahti L-39 on Aimo Lahden vuonna 1939 kehittämä panssarintorjuntakivääri toiselta nimeltään norsupyssy,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahti L-39 on Aimo Lahden vuonna 1939 kehittämä panssarintorjuntakivääri toiselta nimeltään norsupyssy,
Wp:
...Vuonna 1986 loput aseet joko myytiin tai hävitettiin.
- Anonyymi
Kotiryssät kahden maan kansalaiset näitä trolleja kirjoittelee. Luulevat että Kainuussa ryssiä pelätään ikinä. Sotivat näin nuo kotiryssät.
- Anonyymi
Siitähä niille maksetaan. Raportoidakin pitää tiedustelusta.
- Anonyymi
Kävin asep. 8 kk. KAINUUN PRIKAATI...UPSEERIT pettyivät, kun en lähtenyt Jalkoihin ja muita Varusmiehiä Virutti joka päivä, kun minua KEHITTIIN tosi paljon päivästä toiseen, mutta toisaaltaan suostuin seuraaviin Määritelmiin ---》ESIMERKKI ja NEUVONANTAJA ---》Esim. Aivot ja Yleiskunto Huipussaan ja Esim. Paineensietokyky TÄYSIN KORREKTI ---》Totaalisesti PELOTON, EI Paniikkia, uudet asiat saman tien Tiedossa, ei tarvittu ohjeistaa kertaakaan minua, ITSEOPPINUT, Sanoinkuvaamattoman YliNopea ja Käsittämättömän YLIVOIMAKAS Esim. Pidin 122mm Tykkiä 4 Sormen Sormenjäljissä, kun muut Tykkimiehet päästivät kätensä Irti TYKISTÄ ---》Lavetista ja olisin pitänyt Tykkiä Ilmassa LAVETISTA käsin Raskaimmasta Kohdasta vaikka koko päivän ja yllättäen eräs Tykkimis sanoi minulle, että LASKE ALAS SE TYKKI...ETKÖ SINÄ YMMÄRRÄ...SE PAINAA TUHANSIA KILOJA...vaikka minun 4:ssä Sormenjäljessä tämä TYKKI painoi yhtä paljon, kuin MUSTEKYNÄ 😈🖤☝️✍️👽
- Anonyymi
Höpö höpö,otahan lääkkeeksi😂😂😂
- Anonyymi
Sudet tapetaan koirien ruuaksi ekana
- Anonyymi
Kohta on onneksi petoviili Putin vallannut Suomen, siinä samassa Ukrainan.
- Anonyymi
TERVETULOA TOVERI PUUTTIN.
ON TÄÄLÄ JO ODOTETTUKIN. - Anonyymi
Ei tänne Koskaan mikään venäjä hyökkää. Siellä vaa meneillään NL sisällis sota , pidetää kuule omat asiat huoli.
- Anonyymi
eikö tuol logiikal pidä pelätä ukrainankin hyökkäystä , heillä pitkän kantaman drrooneja? ukraina on hyökänny jo fakta mot PUOLAAN mikä nato maa, ja tappavasti..
mietikää sitä.
pidetää siis huoli omat asiat. - Anonyymi
Väärä sanajärjestys aloittajalla. Disinformaatiota. Joka mökki täynnä aseita, turha pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296