Kepulaiset katuu tekojansa.

Anonyymi-ap

Soittelin tässä taannoin eräälle nimeltämainitsemattomalle ähtäriläiselle päättäjälle. Vaikutti kovin ahdistuneelta ja katuvaisena totesi

"Ei olisi pitänyt ärsyttää niitä Ähtärin sheriffejä. Ovat kovahermoisia kavereita ja tuntuvat ärsyttämisestä vain saavan lisää virtaa suorittaa työsä loppuun. Jos voisin palata ajassa taaksepäin, niin tekisin juuri kuten he sanovat. Nyt taitaa linnareissu odottaa minua ja kumppaneitani. Kivijalatkin meiltä lähtee."

Itse allekirjoitan nämä tulevan ex-kansanedustajan sanat.

14

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole julkisuudessa kukaan kepulainen katunut mitään tai pyytänyt anteeksi keneltäkään.

• Anonyymi

Ja sitten heräsit...

• Anonyymi

Joo et ole soittanut muuta kuin suutasi täällä

• Anonyymi

Korvauksia on pakko sovitella. Ehkä 20 % on kohtuullinen. Se on noin 2 miljoonaa euroa jaettuna päätösten tehneiden kesken yhteisvastuullisesti.

• Anonyymi

Hupsista! Joka euro onän vaadittiva takaisin!

• Anonyymi

Yleensä vahingonkorvaukset vaaditaan yhteisvastuullisesti, näin ne tuomioistuimissa tavallisesti myös tuomitaan maksettaviksi. Sitten tulee ottaa vielä huomioon vahingonkorvauksille vaadittava ja tuomittava korko, joka suurissa summissa on paljon sekin. Vahingonkorvauksia voidaan joskus sovitella, mutta yleensä siihen ei ole perusteita. Tämä siis ihan yleisellä tasolla Suomen lain ja oikeuskäytännön perusteella.

• Anonyymi

Yleensä valtuutetut tosi paljon maksaakin tällaisia korvauksia. Eks nii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä valtuutetut tosi paljon maksaakin tällaisia korvauksia. Eks nii.

Vielä vähemmän olen kuullut sellaista, että kepulainen ottaa vastuun ja katuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä vähemmän olen kuullut sellaista, että kepulainen ottaa vastuun ja katuu!

Toisin kuin persut. He kantavat vastuunsa AINA.

• Anonyymi

Ainoat jotka maksavat,ovat sheriffit

• Anonyymi

Hyvä, että edes jotkut puuttuu päättäjien tekoihin. Käräjäoikeus päättää rangaistuksen.

• Anonyymi

Eikös Kittilän vai mikä se oli jutussa vahingonkorvaus ollut 3 miljoonaa sitä kohtuullistettiin ja korvaussummaksi jäi 480 tuhatta euroa yhdelle henkilölle.

• Anonyymi

Näin unta että Alavus pakkoliitettiin ähtäriin...

• Anonyymi

Silloin kun säästöpankit kaatuivat menetti moni isäntä maat ja mannut. Kyllä niitä korvauksia on määrätty tuolloin ja monta kertaa jälkeenkin. Korvausvastuu on päivänselvä. Ja yleensä ne yhteisvastuullisesti tuomitaan, mikä oikein onkin. Mahtaa olla unettoima öitä monessa pirtissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57