Soittelin tässä taannoin eräälle nimeltämainitsemattomalle ähtäriläiselle päättäjälle. Vaikutti kovin ahdistuneelta ja katuvaisena totesi
"Ei olisi pitänyt ärsyttää niitä Ähtärin sheriffejä. Ovat kovahermoisia kavereita ja tuntuvat ärsyttämisestä vain saavan lisää virtaa suorittaa työsä loppuun. Jos voisin palata ajassa taaksepäin, niin tekisin juuri kuten he sanovat. Nyt taitaa linnareissu odottaa minua ja kumppaneitani. Kivijalatkin meiltä lähtee."
Itse allekirjoitan nämä tulevan ex-kansanedustajan sanat.
Kepulaiset katuu tekojansa.
14
732
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole julkisuudessa kukaan kepulainen katunut mitään tai pyytänyt anteeksi keneltäkään.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit...
- Anonyymi
Joo et ole soittanut muuta kuin suutasi täällä
- Anonyymi
Korvauksia on pakko sovitella. Ehkä 20 % on kohtuullinen. Se on noin 2 miljoonaa euroa jaettuna päätösten tehneiden kesken yhteisvastuullisesti.
- Anonyymi
Hupsista! Joka euro onän vaadittiva takaisin!
- Anonyymi
Yleensä vahingonkorvaukset vaaditaan yhteisvastuullisesti, näin ne tuomioistuimissa tavallisesti myös tuomitaan maksettaviksi. Sitten tulee ottaa vielä huomioon vahingonkorvauksille vaadittava ja tuomittava korko, joka suurissa summissa on paljon sekin. Vahingonkorvauksia voidaan joskus sovitella, mutta yleensä siihen ei ole perusteita. Tämä siis ihan yleisellä tasolla Suomen lain ja oikeuskäytännön perusteella.
- Anonyymi
Yleensä valtuutetut tosi paljon maksaakin tällaisia korvauksia. Eks nii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä valtuutetut tosi paljon maksaakin tällaisia korvauksia. Eks nii.
Vielä vähemmän olen kuullut sellaista, että kepulainen ottaa vastuun ja katuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vähemmän olen kuullut sellaista, että kepulainen ottaa vastuun ja katuu!
Toisin kuin persut. He kantavat vastuunsa AINA.
- Anonyymi
Ainoat jotka maksavat,ovat sheriffit
- Anonyymi
Hyvä, että edes jotkut puuttuu päättäjien tekoihin. Käräjäoikeus päättää rangaistuksen.
- Anonyymi
Eikös Kittilän vai mikä se oli jutussa vahingonkorvaus ollut 3 miljoonaa sitä kohtuullistettiin ja korvaussummaksi jäi 480 tuhatta euroa yhdelle henkilölle.
- Anonyymi
Näin unta että Alavus pakkoliitettiin ähtäriin...
- Anonyymi
Silloin kun säästöpankit kaatuivat menetti moni isäntä maat ja mannut. Kyllä niitä korvauksia on määrätty tuolloin ja monta kertaa jälkeenkin. Korvausvastuu on päivänselvä. Ja yleensä ne yhteisvastuullisesti tuomitaan, mikä oikein onkin. Mahtaa olla unettoima öitä monessa pirtissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296