Kyselen erityisesti työssäkäyvien unihaasteista. Onko teillä unihaasteita? Jos on niin millaisia unihaasteita? Miten uniongelmat vaikuttavat arkeesi? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Unihaasteet
1
186
Vastaukset
- Anonyymi
Olen opiskelija ja koko viime viikon oli todella hankalaa nukkumisen kanssa. Vain seitinohutta puoliunta. Lisäksi minulla on psykoosiherkyys, joten saatan kehittää psykoosin valvomisesta. Kaikki toimet koulussa ja kotona on nyt jäissä kun en jaksa mitään, pelkään etten saa unta ja siinä sitä viheliäistä kierrettä nyt valvon. Hain kaupasta melatoniinia mutta ei ole ainakaan vielä auttanut. Jossain vaiheessa ehkä hakeuduttava osastolle niin saavat pumpata sen verran rauhoittavia että varmasti nukkuu. Yksityiselämä on ollut erittäin vaikeaa ja haasteellista viime aikoina. Olen vedellyt rajoja (entisille) tärkeille ihmisille. Tai no ainakin yhdelle. Lisäksi opiskelen ihan upouutta alaa josta minulla ei ole juuri näkemystä tau kokemusta niin että skarppina pitäisi olla arkipäivät. Katsotaan miten tässä taas käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211