Olisiko muilla lieksalaisilla jotka ovat joutuneet narsistien uhreiksi halukkuutta perustaa oma kerho/yhdistys jossa jakaisimme kokemuksia ja valaisimme yhdessä uskoa parempaan huomiseen?
Narsistien uhrit
26
242
Vastaukset
- Anonyymi
Uhrit eivät puhu, ei ole enää keskuudessamme.
- Anonyymi
Sosiaalipsykologi, J Viljamaa :
Esimerkiksi narsisti saattaa aluksi kehua, ostaa lahjoja, ylistää. Se on kuitenkin sumuttamista.
– Narsistien strategiana on luoda ensin rakkauspommitus. Älä mene siihen lankaan, Viljamaa sanoo.
Rakkauspommituksen laantumisen jälkeen paljastuu narsistin todellinen luonne. Hän haluaa kontrolloida, vähättelee ja pomputtaa. Itsessään narsisti ei näe mitään vikoja. - Anonyymi
Narsisti ei ole enää keskuudessamme. Romahti kun sai häkkiä.
- Anonyymi
Olin riippuvainen narsistin pillusta. Todella raskasta aikaa, kun toosaa sai vain kerran viikossa.Sit olin sen suvulle täys pervertikku, kun kuulemmamukaan vahdannut normaalissa suhteessamme, kuin sen pilluaan. Tapahtui kyllä muualla ajallaan, kuin Lieksassa.
- Anonyymi
Sehän se jos toosalla on oma tahto.
- Anonyymi
Lieksa kiittää. Epänormaaleja tapahtumia löytyy myös, Lieksan ulkopuolelta.
- Anonyymi
Niitä on tullut Lieksaan ihan asumaankin!
- Anonyymi
Munkin pakko avautua, vaikka munkki olekkaan. Varmaan oli joku toissukupuolinen johon aikoja sitten haksahduin. Olikohan se oikea pillu edes, jota häneltä hääyönämme humalassa, kerran olen saanut? Vähän epäilyttää?
- Anonyymi
Sehän se jos on aina niin kännissä ettei hoksaa.
- Anonyymi
..sitä mieltä että ainoastaan sairas persoona haluaa dominoida parisuhteen jokaista tilannetta. Kuka helvetin normaali sitä edes haluaisikaan? Aivan sama onko kyseessä nainen vai mies.
- Anonyymi
Aloittajalta kysyn, oletko päässyt eroon narsistista?
- Anonyymi
Pääsin. Kesti kauan toipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häneltä varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle voimia edelleen ja olet voittaja kun pääsit eroon. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle voimia edelleen ja olet voittaja kun pääsit eroon. 🥰
Kun vietät aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka hyväksyvät sinut oman itsenäsi ja saavat tuntemaan olosi arvostetuksi, sinun on helpompi vieroittua ikävästä ihmissuhteesta. Inspiroivien ja rohkaisevien ihmisten tapaaminen on kuin hengittäisi raikasta ilmaa.
- Anonyymi
Kannattaa elämänkumppaniksi valita hyper narsistin, niin elämä ei ole harmaata ja tasaista. Suosittelen
- Anonyymi
Kannattaa ottaa se jolla ei ole miestä ikinä ? Vai oisko siinä riskiä?
- Anonyymi
Ei ole sillä tapasin 41 vuotiaana 51 vuotiaan ns vanhanpiian ja jo alussa sovimme toisillemme kuin nakutettu.
Siinähän tuo on vierähtänyt 20 vuotta eikä meillä koskaan ole ollut riitojakaan. Yhdessä on kaikki päätetty ja yhdessä päätettiin että ollaan kuolemaan asti yhdessä.
Tiedän sen että on hyvin harvinaista että kaksi samanlaista, samoin aatemailmoin törmää toisiinsa, mutta se on kyllä mahdollista.
Meitä yhdistää moni asia ja suurin niistä on rakkaus toisiimme.
- Anonyymi
Pitäkää psykopaatit loitolla!!
- Anonyymi
Mitä tapahtuu jos kaksi narsistia on yhdessä? Sielun kumppaneita haudan lepoon asti.
- Anonyymi
Terve ottaa ajoissa eron ettei tuhoutuisi. Se on narsistin vaikea sulattaa. Kostaa lopun ikäänsä.
- Anonyymi
Mitä narsisti sanoo tai vastaa?
Kun keittiöstä kuuluu, että nyt minä lähden! - Anonyymi
Itseironian puute ja kostonhimoisuus ovat tyypillisiä narsismin piirteitä. Narsistinen henkilö naureskelee mielellään muille, mutta ei siedä huumoria omalle kohdalleen.
– He kokevat, että heillä on oikeus kostaa kokiessaan jonkun olevan heille epäreilu. He elävät kostofantasioista.
Narsisti on kuin sokeroitu paska. Näyttää kivalta, mutta älä haukkaa. Kulissi on taitavasti pystyssä riippuen siitä, onko sinusta hyötyä hänelle. Kaikki on hyvin niin kauan kuin välillänne ei ole eturistiriitaa.
Eturistiriita voi syntyä niin rahasta, lahjakkuudesta kuin vallasta. Sen julmin versio ilmenee Viljamaan mukaan usein avioerossa, jossa keinot voivat olla satuttavia ja toksisia.
Näin sosiaalipsykologi Janne Viljamaa IL - Anonyymi
Emmä tiiä, minulla ainakin narsistit kukkii ulkona ruukussa. Onneksi on nyt yölläkin lämmintä.
- Anonyymi
Narsistit on pahoja. Ne sairastuttaa kaikki.
- Anonyymi
Narsisti täällä pitää yksinpuhelua, näin janoaa huomiota. Vastailee itse omiin viesteihin. Hänen narsismissa on jopa psykoottisia piirteitä.
Sokea Reetakin näkee, että aloittaja ON ITSE SE NARSISTI.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952