Demarien vaalimainos naurettava.

Anonyymi-ap

Demari kertoo että lääkäriin pitää päästä alle kaks kuukautta. Olisit hyvä Lindman harkinnut tuota asiaa ennenkuin, kepun kanssa synnytitte keskeneräisen soten.

8

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sotea on tehty yli 20 vuotta kaikkien puolueiden toimesta. Edellishallitus ei julkaissut sitä keskeneräisenä vaan valmiina niillä spekseillä, mitä siihen mennessä oli eduskunnassa hyväksytty. Sote ei tule ikinä olemaan ns. "valmis" vaan aina kehitystilassa.

• Anonyymi

Alkuperäinen hoitotakuu on 2 viikkoa eikä 2 kuukautta. Nykyinen paskahallitus pilasi sen 3 kuukauteen, joka sekään ei pidä.

• Anonyymi

Sote-soppaa hämmensi monet hallitukset. Vasta Marinin hallitus sai jotain valmista aikaan.

• Anonyymi

Persu reppana, nyt sote on juuri sellainen mitä te Sipilän hallituksessa ruuvasitte.
      Sen hallituksen heikkous oli että etenivät asioissa perse edellä puuhun.
      Muutenkin huvittaa Persu käskee ajatella, sehän ei sovi alkuunkaan eihän yhteisössä.
      Purra kertoo, lauma 🐑 seuraa.

• Anonyymi

Kommari ryssän kätyri aina kuten. 1918 punakapinassa!

• Anonyymi

"pitää päästä alle kaks kuukautta"
      Lainauksesta näkee, että äidinkieleen olisi pitänyt lisätä tunteja, eikä p*askaruotsiin kuten Marin teki.

• Anonyymi

oon samaa mieltä, sote ja sosiaalihuoltolain uudistus on täys fartti. iso miinus oppositiolle. myös turvallisuus tilanne on heikentynyt helsingissä, tänään yks mustasukkainen mies uhkas et "ali hakkaa sut" ei tainnu mies tietää että olin virkatehtävällä oleva poliisi, ja jos pahoinpitely tapahtuu, laitan pahoinpitelijän sellaseen umpisolmuun. ja paikalla on tosiaankin alta aikayksinkön todella monta poliisipartioo. myös tämän uhkailijan nimi, osoite, ja henkilötunnus on poliisin tiedossa, puhelimessa on kasvojentunkistus ja äänentunnistus, eli jos mulle tapahtuu jotain niin myös tämä uhkailija on samantien sillon erivärisessä autossa, tämä koko porukalle tiedoksi! virkatehtävällä omevas siviilipoliisia ei todellakaan kannata uhkailla, saati pahoinpidellä!

• Anonyymi

Mutta, Kokoomuksen vaalimainos telkkarissa on häpeällistä.. Miten Urpo kehtaakin tuollaista hölynpölyä sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe