Kuunnellaanko me todella Jumalaa- vaikka Sanan opista?
Mitä Hän haluaa? olemmeko me menettäneet uskomme siihen?
Eli meidän itsekeskeisyys onko se avain, että itse- elän panettelun jatkuvassa vuosia kestävässä - saman aihepiirin panetteluhengessä, kuten on luettavissa niissä suitten tunnustuksissa palstalta.
Haluaako Jumala- että näin olisi, vai- onko itsekeskeisyys omassa minuudessa niin heikko- ettei edes etsitä Raamatullista -sitä- mitä Jumala haluaa meidän olevan.
Minä olen Herra- ---sinun-- Jumalasi... sitä Hän haluaa.
sitten se itsekeskeisyyden mitta--- älä pidä muita jumalia Minun rinnallani.
Olemmeko unohtaneet?
Olemmeko menettäneet uskomme, vaikka uskontunnustuksen ääressä sunnutaisin --ikäänkuin-- siitä puhumme kirkoissa...
Oppisimmeko keskittymään siihen, ja ymmärtämää sitä, Sanan neuvoista ja ohjeista, mitä Herra tekee- ja mitä HÄN haluaa...
Valmistaudummeko me virkaan astumiseen- Kuningas saapuu, tulee häät ja seurakunta tulee olemaan Kristuksen, eli Kunkinkaan ---emäntä-- kansankielelle sanottuna.
Olemmeko menettäneet uskon- morsiamena olemiseen?
Eikö morsiamen ---pitäisi--- kehua siitä, että hän tuntee Ylkänsä- YlimmäisenPapin, Vapahtajan - Lunastajan - veren sovitus- sen kautta- anteeksiantajan ja on opetuslapsi, siinä se lapseus on.
On taivaallinen Isä- jota Jeesus Pyhän Hengen kautta valaisee...
Saamme Sanan siemenen kautta lapseuden ja uskon, jossa kuullaan Isän ääni- Olet Kristuksessa vapaa- seuraa Häntä.
Katso- Jumalan Karitsa- joka pois------ottaa--- maailman synnin.
Se on henkilökohtainen ja morsian tunnustaa uskonsa siihen suullaan.
siinä ei puhuta silloin itsekeskeisesti omiaan ja omin lupineen...
Vaan verensovituksen perusteella, Pyhässä Hengessä- ketä seurataan....
Eikös vain?
itsekeskeisyys muuttuu asenteeseen, että pelastuksessa kaikki liittyy Häneen, Lunastajaan-. Luojaan, Elämänantajaan, jossa on iankaikkisen Elämän sanat.. sekä Elämänkirja- avain, tunteeko Herra --- kun menen Hänen valkean valtaistuimen eteen.
vilpittömyys.... tehdääkö sitä puheissa?
Anonyymi-ap
2
57
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota....., milloinkas se jumala on viimeksi puheita pitänyt??
Kuunnellaan toki kunhan se ilmoittelee tilaisuudesta. - Anonyymi
No ei. Kaikki jumalan puheena esitetty on tosiaan vilpillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276