Minulla näkyy kuudella kanavalla vaalijuttuja. Eikä mulla edes näy mielenterveyspotilaitten jamalin hullujen kanava. Onneksi. Nyt on on mennyt liiallinen vaali höperöiti mennyt päin ahnusta. Tämän voi todistaa törkyturpa
Jamalin
Ylipääjohtaja.
Onkojärkee vai ei?
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jamali kanavalla näkyy suora lähetys jamalista!
- Anonyymi
Miten se voiolla saunasta? Kun on vain kiuas lepikossa. Siitä eivoi kuvata jotta saunasta. J vain yksikylähullu möykkää lepikossa transun asussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voiolla saunasta? Kun on vain kiuas lepikossa. Siitä eivoi kuvata jotta saunasta. J vain yksikylähullu möykkää lepikossa transun asussa.
Voi sitä jatkista, lepikossa transunasun kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä jatkista, lepikossa transunasun kanssa...
Minän en ole lieksassa joten sinä olet transuna ja yrität minua syyttää. Minun puolesta voit transulla ja olla jakorasiana. Kuten onkin. Mutta älä sekoita muita omiin pervoiluihisi.
- Anonyymi
Jatkis voitti yamalin aluevaalit ja hänet kruunataan yamalin portsmestariksi.
Tervetuloa kaikki yamalin saunakylään juhlistamaan virkaan astumista ja onnittelemaan jatkista.
Tilaisuuden päätteeksi saunajuna!
Naisilta pääsy kielletty! (Ei koske aitonaisia)
Pormestari jatkiksen sihteeri Aitonainen jonne- Anonyymi
Ompa taas törkyturpa paskanjauhantaa. Ja sinähän olet itse kertonut olevasi jamalin ihmemaailman rakentaja ja jamalin ylipääjohtaja. Joten nauti muitten mielenterveyspotilaitten ihailusta. Olet kaltaitesi parissa. Jaen ole tulossa lieksaan ennen v2058. Joten näkyillään silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa taas törkyturpa paskanjauhantaa. Ja sinähän olet itse kertonut olevasi jamalin ihmemaailman rakentaja ja jamalin ylipääjohtaja. Joten nauti muitten mielenterveyspotilaitten ihailusta. Olet kaltaitesi parissa. Jaen ole tulossa lieksaan ennen v2058. Joten näkyillään silloin.
Ei nähdä. Sinulla napsahtaa jatkuvasyytellessä ja törkyturpia ja kuperkeikkahulluja haukkuessa verisuoni päästä jo ennen v. 2030...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364