Miksi ateistit valehtelevat Raamatusta

Anonyymi-ap

Sanovat että Raamatun kertomukset eivät kuvaa todellisia tapahtumia ja että niissä on virheitä ja ristiriitoja.

20

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, tulva, nooan arkki, puhuva pensas, piin arvo on kolme, märehtivä jänis... :D :D :D :D

• Anonyymi

4. Mooseksen kirja 22:
        Bileam sanoi aasille: »Sinä vikuroit! Jos minulla nyt olisi miekka, tappaisin sinut heti paikalla!» Aasi sanoi Bileamille: »Minähän olen sinun aasisi, jolla olet ratsastanut iät ja ajat. Olenko minä koskaan ennen vikuroinut?» Bileam vastasi: »Et ole.»

Hesekiel 37:
        Minä puhuin saamani käskyn mukaan, ja minun vielä puhuessani alkoi kuulua kovaa kalinaa, kun luut lähenivät toisiaan ja liittyivät yhteen nivel niveleltä. Minä näin, että niiden päälle kasvoi jänteet ja liha ja että nämä saivat nahan ympärilleen, mutta elämää niissä ei ollut.
        Herra sanoi minulle: »Ihminen, kutsu sanallasi henkeä ja sano sille: Näin sanoo Herra Jumala: Tule, henki, tule taivaan neljältä tuulelta ja mene näihin surmattuihin, niin että ne heräävät eloon.» Minä puhuin niin kuin Herra minua käski, ja luihin tuli henki. Ne heräsivät eloon ja nousivat maasta, ja siinä oli luvuton ihmisjoukko.

• Anonyymi

Mikä Raamatun kertomuksissa on muka totta :O

• Anonyymi

Israelin kansan historia ja maailman alku ovat Raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin kansan historia ja maailman alku ovat Raamatussa.

Ja perustelematonta kusetusta siis -tarkoitin yllä.

• Anonyymi

Poikani, tyttöni, muista tämä: Saarnaajan kirjassa (luku 12) näytetään jykeviä kuvia vanhuudesta. Ensin kehotetaan muistamaan Luojaa nuoruudessa ”ennen kuin pahat päivät tulevat”.

• Anonyymi

Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ateistilla, ole kyvykkyyttä huomata tarinoiden ja profetioiden syvällistä viisautta. Auttaisi jos lukisit koko luvut alusta loppuun, etkä hurmautisi puutteellisista pätkittäisistä koosteistasi rakentelmaan pilkakallisia oletuksiasi. Nämä esimerkkisi kertovat paatumuksestasi, joilla keräät tietoisesti saastaa, Jeesuksen sovitustyön tuoman puhtaan vaatteesi päälle. Sinulla ei ole keinoja puhdistautua Jeesuksen veren voimalla, joten saastasi kasvaa kokoajan. Mutta sinäkin olet Isämme ilokseen luoma lapsi, Hän haluaa sinutkin aikanaan kotiinsa, mutta sinun on itse haluttava Jumalan lapsen kuuliaisuutta. Pyydä Jeesusta aloittamaan puhdistus prosessi, jossa Hän ja Pyhä Henki johdattaa sinut pois kadotuksen lapsen tieltä. Se kannattaa.

• Anonyymi

Vanha testamentti on kokoelma vanhoja myyttejä, jotka esiintyvät myös muiden kansojen myyttikokoelmissa.
      Raamattu on yhtä tosi kuin H.B. Blavatskyn kirjoittama Salainen oppi

• Anonyymi

Niinkö tosiaan luulet?

• Anonyymi

Niinkö tosiaan luulet?

Kun H.B. Blavatskyn teoksesta, on saatavilla kattava lähde ja viiteluettelo
        - Raamatun taruista ei siis ole.

• Anonyymi

Muiden kansojen myytit ovat peräisin Nooan edeltäjien inspiroitujen kirjoitusten ja Nooan jälkeisten Jumalan inspiroimien patriarkkojen pyhitetyistä kirjoista ja niiden kootuista valikoiduista kertomuksista syntyneestä Raamatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö tosiaan luulet?

Kun H.B. Blavatskyn teoksesta, on saatavilla kattava lähde ja viiteluettelo
        - Raamatun taruista ei siis ole.

Tämä H.B Blavastsky oli kerännyt pinnalliset tietonsa kaikesta mahdollisista salatieteistä ja idän uskomuksista. v. 1831 - 1891 tunnetuista kirjoista ja matkoiltaan idässä.

• No virheet ja ristiriidat ovat kiistaton fakta.

Osittain kuvatut tapahtumat lienevät lähellä todelisuutta.

• Anonyymi

Raamattu on hengellisen inspiraation voimalla innovoitua tekstiä.

• Anonyymi

100% ihmistekoista soopaa siis!

• Anonyymi

Raamatussa ei ole mitään virheitä eikä ristiriitoja.
      Joka sellaista väittää, ei ymmärrä lukemaansa!

• Anonyymi

Me tiedämme kyllä kuka ei ymmärrä lukemaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me tiedämme kyllä kuka ei ymmärrä lukemaansa.

En ymmärrä mistä puhut, en en! ATATATATA

• Anonyymi

ettei Raamatun sisältö ole välttämättä soveliainta tai eettisintä sisältöä

• Anonyymi

Demokraatit tarvitsevat denisovan immeisiä saadakseen suorat epäsuoriksi. Kalastajat on kalastajia mutta metsästäjät mettästelijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe