tampereella on kuulemma kirppis mistä myyjät ei meinaa saada rahojaan .kertokaa minullekkin niin tiedän välttää jos joskus vien jotain myyntiin.
mikä kirppis tämä on ????
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tällainen tieto on peräisin?
- Anonyymi
lokomonkadulla ainakin .kun olen hakenut noin 6 kertaa postipakettia kun ne ovat kirpparin sisällä nämä automaatit. on myyjä kertonut asiakkaalle että ehkä joskus myöhemmin saat rahasi ja toisen kerran joku nainen huusi että tarvisi rahansa kun on pöydästä myyty tavaraa.taas myyjä kertoi että sitten joskus kun omistaja tulee.outoa käytöstä eikö ne rahat ole sen joka on pöydän vuokrannut.muista kirppareista en tiedä .enkä ole pöytää vuokrannut ja tämän jälkeen en kyllä sitä teekkään.
- Anonyymi
näin olen minäkin kuullut en tiedä onko totta.
- Anonyymi
jos kyseinen nainen näin on sanonut .kyllä pitää uskoa.
- Anonyymi
toi voi olla sellasen ihmisen valitusta joka ei ole saanut tarpeeksi myyntiä pöydästään.pitäisköhän tarkistaa hintoja .kun olen tuolla muutaman kerran käynyt .ihan ok paikka .ilmaiset parkkipaikat.mutta sama kun muillakin kirppareilla jotku myyjät ei tajua ettei kirpparilla voi pyytää samaa mitä uusi maksaa kaupassa,eli oma vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144