Onko vähennyksiä joita ei ole esitäytetyssä veroilmoituksessa, jonka palautuspäivä on määrätty-
Kotitalousvähennys on yksi sellaisiasista joka on ilmoitettava, kerrottiin minulla varoitettiin että se pitää muistaa.
Mikä kotitalosvähennys?
Maksan laskuni ilman vähennyksiä, kun ei ole kymppitonnien remontteihin varaa.
Joudutko korjaamaan veroilmoitusta
11
162
Vastaukset
- Anonyymi
En rasita itseäni, olkoon mitä on.
- Anonyymi
On halvempiakin remppoja kuin kymppitonnin. Jos sulla käy joku firma korjaamassa sähkö-, lvi-, kodinkone- ... tms. aiheita tai ostat vaikka siivousta, niiin saat ilmoittaa laskuista kotitalousvähennystä veroilmoitukseesi. Ehto on, että käyttämäsi yritykset ovat alv-verollisia, eli niillä on Y-tunnus.
- Anonyymi
Jos teetän 100 arvosta työtä, onko sillä mitään merkitystä vähennyksenä?
enemmän vaivaa kuin huolta.
En ole lisännyt veroilmoitukseeni vähennyksiä , tulojani olen joskus joutunut korjaamaan., ja sehän tietää lisää veroa!
- Anonyymi
Kotona tehty työ on usein kotitaloukseen oikeuttavaa. Korjaukset tvn huollot, sähkötyöt, siivous.
- Anonyymi
Lohkoihin ei lisättävää. Ole kerjäläinen kun et tee niitä töitä.
- Anonyymi
Ole kerjäläinen kun et tee niitä töitä. ????
Mitä töitä ?
Joka on tehnyt ylimääräistä, saanut palkkatuloja, tai myynyt, tai muuta sellaista,
josta on maksettava veroja,
tai hankkinut, teettänyt, tai muutasellaista
josta saa vähennystä,
niiden se muutosilmoituspitää tehdä!
onneksis en tee mitään salahommiakaan, teen vain omat työt.
- Anonyymi
alttajalle :
miksi korjailla, ei kiitos
kerran erehdyin viemään verottajalle siivoojalle maksamani kuitin, kuinkas kävikää, jumakauta, verottaja katteli ja laski jotain ja sitten sanoi että MINÄ joudun maksamaan LISÄ VEROJA JUST SEN SIIVOUSLASKUN MÄÄRÄN joten siivous tuli minulle maksamaan TUPLASTI enemmän kuin siivooja laskutti minua,
VITUT tommoselle veroHUIJAUSELLE
mulla olisi noin 300 euron siivus lasku mutta en vie koska jos veisin niin minä joutuisin maksamaan taas sen 300 euroa lisä veroja,
meitä tavallisia ihmisiä jopa verottaja HUIJAA TULLEN MENNEN- Anonyymi
NIIN no sinä et ollut maksanut sosdemien vaatimia työnantajamaksuja
sosdemina luulit että kun maksaa palkan duunarille se riittää
ja sait sosdemilta laskun
et tietenkään verottajalta
Upseerin tytär Lauttasaaresta viherperheen johtaja Heidi sai veronkiertäjän
maineen kun ei kerta kaikkiaan jaksanut viitsinyt laskea työnantajaamaksuja
joitä itse oli ollut säätämässä eduskunnassa summa ei ollut suuri
mutta se työ mihin sosdem kyykyttää pienyrittäjää on
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2013031416783448
teetti pimeän oviremontin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teetti pimeän oviremontinSosdem ja sosdem, Li Andersson sanoi persuista, eikö teitä huoleta käydyt vaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teetti pimeän oviremontinEI tavallin maalliko tiedä noista helekutin lakipykälisä ihan tavallinen eläkeläinen olen ja jos verottaja maksattaa siivoojan laskut aina toiseen kertaa KONKURSSIHAN siitä pienellä työ-eläkkellä eläjälle tulee ,
kyllä lakipykälätki pitäisi olla niin selkeitä että tavallinen TOLLUKKAKI kästittää kannataako viesä siivon laskuja verottajalle olenkaan,
huijareita kaikki suomessa,
vitut millekkeää verottajan siivous hyvityksille, kun niitä ei todellisuudessa ole, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI tavallin maalliko tiedä noista helekutin lakipykälisä ihan tavallinen eläkeläinen olen ja jos verottaja maksattaa siivoojan laskut aina toiseen kertaa KONKURSSIHAN siitä pienellä työ-eläkkellä eläjälle tulee ,
kyllä lakipykälätki pitäisi olla niin selkeitä että tavallinen TOLLUKKAKI kästittää kannataako viesä siivon laskuja verottajalle olenkaan,
huijareita kaikki suomessa,
vitut millekkeää verottajan siivous hyvityksille, kun niitä ei todellisuudessa ole,ajattele nyt putkialan pienyrittäjää joka osaa hommat hyvin mutta
kuolee siihen työmäärään joka tulee kun selvittä lauantailisän tulityön peruspalkkan,
korotukset, vuosilisät, yityöt, vuorolisät, iltalisät 16–21,
yötyölisät 21–06, lauantailisät, sunnuntaintyökorvaus, erityisolosuhdelisä, pakkasvarastolisä, tuote-esittelylisä, työnopastuslisä,
ammattitutkintolisät, hälytystyökorvaus,
luontaisedut, kilometrikorvaukset, päivärahat, ruokaraha, 50- ja 60 -vuotisvapaapäivät, luottamusmiehen sekä työsuojeluvaltuutetun vapaa-aika ja korvaukset, omat
vihkiäiset, lähiomaisen sairaus tai hautajaiset, työvaatteet, kengät, päähineet, päivittäiset, vuorokautiset ja viikoittaiset lepoajat,
työajajan tasoittumisjärjestelmä, työvuoroluettelo, työaikakirjanpito, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078