Umpivenäläiseen perheeseen syntynyt Daniel, joka vasta 9-vuotiaana sai äitinsä kanssa Suomen kansalaisuuden, on Molochin mukaan "täysin suomalainen". Isänsä, joka myös asuu Suomessa, ei siis ilmeisesti vieläkään ole Suomen kansalainen ja mistään ei löydy mitään todisteita, että Daniel ja äitinsä eivät edelleen olisi myös Venäjän kansalaisia. Hän on itse väittänyt, ettei ole, mutta Venäjän kansalaisuudesta luopuminen on todella vaikeaa, eikä Danielilla yllättäen ole esittää mitään todistetta väitteilleen.
Danielin nettisivujen mukaan yksi hänen neljästä isovanhemmastaan on ollut inkeriläinen ja ollut lyhyen aikaa evakuoituna Suomessa Jatkosodan aikana. Ehkä se on totta, tai sitten ei. Tuota isoäitiä ei kukaan mediankaan edustaja ole tainnut tavata.
Danielin tarina on kuin suoraan John Le Carren vakoiluromaaneista. Nehän ovat siitä kiinnostavia, että tarinat ovat erittäin todentuntuisia siksi, että ne pohjautuvat tositapahtumiin, kirjoittaja kun itse on työskennellyt Britannian tiedustelupalvelussa.
Jostain aiemmin useaan kertaan vaaleissa epäonnistuneelle Danielille lävähti 10 000 ääntä kuin tyhjästä.
Molottajan mukaan Sazonov on "suomalainen"
Anonyymi-ap
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Molo on multinationalisti. Ja venäläisiin poikiin päin.
- Anonyymi
Eikö "Molo" ollut pahis, jota Jope Ruonansuun tv-sarjassa gaypoliisit Rane & Rane jahtasivat?
- Anonyymi
Helsingillä on Stahanovilainen kaupunginjohtaja. Eläköön Stalin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461