Kanelissa jossa mm soittavat Karjalaisen sisarukset jotka paremmin tunnetaan maustetytöistä jotka nousi suureen suosioon. Sen sijjaan kaneli -yhtye on jäänyt tietääkseni aika pieneksi yhtyeeksi vai oonko väärässä?
Itseasiassa joskus "pienempi" voi olla parempi kuin ns isompi juttu koska mulle toimii kanelin musa vielä paremmin kuin maustetytöt mutten kiistä maustetytöt yhtyeen hyvyyttä sillä komppaan monia, niin riitikoita kuin ostavaa yleisöö että hienoja ja elämänmakuisia kappaleita on tulkinneet.
Kanelin musaa on vaan vaikea löytää youtubesta. Ei ainakaan muistaakseni kovin montaa biisiä löydy enkä ees ole varma onko ne koskaan tehneetkään erityisen paljon kaneli-biisejä.
suosittelen vahavasti indie musan faneille tota kanelia.
Ja myös ne voi innostua tästä yhtyeestä jotka tykkää kaikenlaisesta musiikista jotka on ns kaikkiruokaisia.
Kirjoittaja Juha pohjola
Kaneli joka maustetyttöjen englanninkielinen yhtye
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
No ite oon kova MT-fani, mutta en oo innostunut Kanelista. Toki en ole sitä silloin aiemmin kuunnellutkaan, ja myöhemminkin vain vähän. Pitäis kuunnella lisää. Mutta en usko että pystyy suomenkielisen tasolle omalla asteikolla. Vaikka Youtubessa onkin joitain hyviä pätkiä muistaakseni, ja musavideo. Kai sitä joltain muultakin nettisivulta löytyi enemmän? Vai oliko se Ehkä? Varmaan molempia. Johtuu varmaan siitäkin, etten ole juurikaan englanniksi kuunnellut tällaista musiikkia. Maustetytöt oli siinä mielessä melkein uusi aluevaltaus.
- Anonyymi
maustetytöt ottaneet pieniä leevi and the leavings -vaikutteita muttei häiritsevällä tavalla sillä koska maustetytöt kuulostaa silti kuitenni vahavasti omalta bändiltä. =)
Ja onko niin että maustetytöt on jonkun aikaa nauttineet suosiota myös suomen rajojen ulkopuolella? Sori oon hieman laiska kun voisin googlettaa niin löytyis tietoo =)
Juha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maustetytöt ottaneet pieniä leevi and the leavings -vaikutteita muttei häiritsevällä tavalla sillä koska maustetytöt kuulostaa silti kuitenni vahavasti omalta bändiltä. =)
Ja onko niin että maustetytöt on jonkun aikaa nauttineet suosiota myös suomen rajojen ulkopuolella? Sori oon hieman laiska kun voisin googlettaa niin löytyis tietoo =)
JuhaOnhan nuo tehneet jo monia kiertueita ja lyhyempiä esiintymisiä Euroopassa ja muissa pohjoismaissa, kun Kaurismäen leffa toi tunnettavuutta. Saa nähdä miten pitkälle se kantaa. Jotain keikkoja ainakin varmasti saavat tästä eteenpäinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nuo tehneet jo monia kiertueita ja lyhyempiä esiintymisiä Euroopassa ja muissa pohjoismaissa, kun Kaurismäen leffa toi tunnettavuutta. Saa nähdä miten pitkälle se kantaa. Jotain keikkoja ainakin varmasti saavat tästä eteenpäinkin.
juu jottain tuollaista mä aavistin mut halusin sulta varmistaa asianlaidan .
juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276