Kuinka monella tiukkaa kun tukia leikattiin

Anonyymi-ap

Jos et muuta edullisempaan asuntoon annetun määräajan sisällä, huomioimme asumismenosi jatkossa kuntakohtaisten rajojen suuruisena. Sinun ei siis tarvitse muuttaa nykyisestä asunnosta pois, mutta määräajan jälkeen sinun täytyy maksaa kuntarajan ylittävä osuus asumismenoista itse.

Jos sinulla on vaikeuksia selvitä arjessa tai sinulla on hankala elämäntilanne, sinun kannattaa ottaa yhteyttä hyvinvointialueesi sosiaalitoimistoon. Tarvittaessa voit myös hakea sosiaalitoimistosta täydentävää tai ehkäisevää toimeentulotukea.

Voit aina olla yhteydessä myös Kelaan, jos sinulla on kysyttävää Kelan etuuksista tai haluat keskustella tilanteestasi. Voimme myös järjestää keskustelun yhdessä hyvinvointialueen sosiaalipalvelujen asiantuntijan kanssa. Minä en suostu muuttamaan,vaan maksan päivärahasta ylimääräistä vuokraan 150€. Minulla jää elämiseen eli ruokaan jne alle 300€ kk. Osaan kyllä elää niukasti. Xtra tuotteet,Lidl ja temu !

6

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, niin sun kuuluukin, koska jokaisen tulisi tulla toimeen omillaan. 1/3 kansasta elättää 2/3. Mee töihin.

• Anonyymi

Helppo on sanoa mee töihin. Jos et saa töitä vaikka kuinka yrität niin mitäs sit suu pannaan

• Anonyymi

Jos on tiukkaa niin kannattaa mennä töihin. Nyt ei ole hallitusvastuussa demarit jotka jakoivat rahoja näille työtä vieroksuville ja elntasopakolaisille.

• Anonyymi

Vaalit näytti kuinka paljon köyhät ovat rikastuneet,jopa niin paljon että jättivät äänestämättä tai vaihtoivat puoluetta/hylättyjä ääniäkin löytyi aivan liikaa.

• Anonyymi

Kotona makasivat ja kirosivat persuja, kun rahat ei enään riitä kaljaan. Menisivät töihin mutta ei kun on totuttu edellisen hallituksen ruhtinaallisiin korvauksiin. Nyt kun se on loppu niin syytetään persuja.

• Anonyymi

Tahtoo olla nenät kiinni varsinaisessa nenäpäivässä esivallallakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe