Älkää tilatko tästä firmasta mitään. Saatte suoraan Kiinasta karmeita rytkyjä joita ette ole edes tilanneet. Palautus Kiinaan omalla kustannuksella. Älkää erehtykö tilaamaan.
MuotiTurku huijaus
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kävi juuri näin. En saanut tilaamaani tuotetta. Tuli toinen mekko, aivan hirvittävä. Ilmoitin että olette vastuussa tästä tilauksesta. Ilmoitin heille ja sanoivat että.minun pitää se palauttaa Kinaan.,sitä ei voi palauttaa liikkeeseen Turkuun. Mekko meni roskiin ja lupasivat hyvittää 15% -20 % ostosummasta.mutta mitään palautusta ei ole.tullut
Em missään nimessä voi suositella, tällaista rättikauppaa.😡- Anonyymi
Älkää tilatko vaatteita ja kenkiä netistä koskaan! Ei mistään liikkeestä.
Oikeita kauppoja on vielä olemassa ja niissä saa tutkia ja sovittaa tuotteen. Sen saa myös samalla maksaa ja ottaa mukaansa saman tien, jos tuote miellyttää. - Anonyymi
Klarnan kautta ostin minäkin ja lopulta en edes maksanut laskua. Klarna selvitteli asian puolestani. Toki vaatii itseltä aktiivista toimintaa valittaa klarnalle jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081