Tuli mieleen

Anonyymi-ap

että olisiko kauan jatkunut maalittaminen poliisiasia? Olen menossa käymään poliisiasemalla!

21

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se, mutta pitää todistaa. Kärsinyt samasta asiasta itsekin.

• Anonyymi

Kaikki ylimääräinen kannattaa jättää pois sen ajaksi. Kotiavainkin kukkaruukkuun varmuuden vuoksi.

• Anonyymi

Täällä on todella paljon maalitusta. Myös itse olen kärsinyt siitä täällä.

• Anonyymi

Et suinkaan palstaa tarkoita, sehän olisi naurettavaa, sitä täällä kaikki tekee.

• Anonyymi

Ketä olet itse maalittanu kun näi hätäisiä johtpäätöksiä teet

• Anonyymi

Reagoit näihin palstaäijän höpötyksiin melko voimakkaasti. Miksi on näin?

• Anonyymi

Nehän on lakossa.

• Anonyymi

Menevät Suomen kansa edellä silti, jos kansalaisella sattuu olemaan asiaa mm internettiin liittyen

• Anonyymi

Rikoslaissa lukee näin:

7 a § (13.12.2013/879)

Vainoaminen

Joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä yhtä ankaraa tai ankarampaa rangaistusta, vainoamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Huomaa sana "toistuvasti". - sivusta.

• Anonyymi

Ei sen tarvitse olla kovinkaan "toistuvaa"
        riittää että se aiheuttaa pelkoa, ahdistusta jne.
        Ja kunnianloukkaukseen vielä vähemmän tarvitsee olla toistuvaa.

• Anonyymi

On se ollu toistuvaa ja jatkunut kauan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ollu toistuvaa ja jatkunut kauan!

Joo, ja kannattaa joka tapauksessa sanoa niin vaikka mikä olisi. Rangaistukset ovat ylipäätään niin lieviä tässä maassa että suosittelen rikosten uhreja jopa värittämään kuvauksia tapahtumista traagisen kuuloisiksi. Sehän on moraalisesti oikein. - "Lakimies".

• Anonyymi

Riittääkö ihan vtutus tai se, että kyseessä on rikos vai pitääkö siellä salissa linkata ns?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja kannattaa joka tapauksessa sanoa niin vaikka mikä olisi. Rangaistukset ovat ylipäätään niin lieviä tässä maassa että suosittelen rikosten uhreja jopa värittämään kuvauksia tapahtumista traagisen kuuloisiksi. Sehän on moraalisesti oikein. - "Lakimies".

Kai nyt joku tukistus sentään tulee?

• Anonyymi

🥰🥰🥳🥳

• Anonyymi

Kuka sua nyt maalittaa? Sun mielikuvitusko vai kenties tekoäly kirjoittelee sopimattomia tänne nettiin.

• Anonyymi

Mitäpä luulet- riittääkö tässä palstasedän aloituksessa mäystettävää päiväkausiksi vai onko euforia sekundaarisempi ns?

• Anonyymi

Ihanista ihanin🫤👩🍒🙂🚀🚀🚀🚀🚀

• Anonyymi

Sinne kannattaa varata aika palstasetä, että ehtivät kokousleivät tilaamaan

• Anonyymi

Elleivät itse joudu leipomaan oikeistohallituksen leikkausten takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elleivät itse joudu leipomaan oikeistohallituksen leikkausten takia

Leikkaukset voisi ihan hyvin kohdistua myös tietyntyyppiseen henkilöstöön, jotka ei saa mitään muuta aikaan kuin tuhoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe