Kerätkääpä Notko ja kumppanit vaalikyltit pois

Anonyymi-ap

Ajelin tuossa pohjoisesta takaisin Rovaniemelle. Oli Notkolla, Alaojalla ja K. Suopajärvellä jäänyt vaalikyltit keräämättä nelostien reunoilta. Kyllä se pitää kokkareiden ja kepulaisenkin siivota omat sotkut eikä jättää muiden siivottavaksi. Joku raja välinpitämättömyydelläkin!

13

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuommoisia ne Airbnb-puolustelijat just on. Mitkään säännöt ei koske heitä ja kantavana ajatuksena on "rahat mulle, haitat muille". En arvosta.

• Anonyymi

Vitzztais itelläski, jos varma
        vaalivoitto olis hävitty.
        Kyllä kaupunki kerää.

• Anonyymi

Ovat niitä laitonta vuokratoimintaa harjoittavia. Nyt kaikki näkee, että tässä on rikollisjoukkio.

• Anonyymi

Kyllä kova hinku kantaa tienvarteen ! Mut pois haku tahmeeta !? Näiltä vois perii ns. roskaamis sakkoo ! ;D Pärstä kertoo mihin laskun laittaa....

• Anonyymi

Mie oon asukas lässytys pilaa Rollon maineen

• Anonyymi

Höpö, höpö. maineen pilaavat nämä luvattomat majoittajat. Täällä ei olisi lainkaan ikäviä kommentteja jos tuo laittomuus ei olisi ryöstäytynyt mahdottomaksi.

Nämä ahneet majoittajat vielä mälkyttävät, kun viranhaltijat virkavastuullaan yrittävät saada kuriin tuon laittomuuden. Ahneus menee lakien ja asetustenkin edelle. Eivätkä älyä edes hävetä.

• Anonyymi

Kyltit on kerätty ja kaikki hyvin. Notkolle kyllä kuuluu paikka ympäristölautakunnassa.

• Anonyymi

Notko? Ympäristölautakuntaan? Millä lihaksilla? Olis helposti mennyt aprillipilasta näin huono heitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Notko? Ympäristölautakuntaan? Millä lihaksilla? Olis helposti mennyt aprillipilasta näin huono heitto.

Henttunen ja Notko kehittävät Rovaniemeä.

Kehityksen vastustajat määkivät, mie öön äsykäs.... Bää bää... Mää... Mää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henttunen ja Notko kehittävät Rovaniemeä.

Kehityksen vastustajat määkivät, mie öön äsykäs.... Bää bää... Mää... Mää...

Laittomuuksien harjoittajat määkivät kun viranomaiset valvoo!

• Anonyymi

Kyllä sinne pitää joku roti saada,nythän päätökset vievät väliaikaisesti pohjaa kaupungin kehitykseltä.

• Anonyymi

Voi että olet vitsikäs!

• Anonyymi

Selvennys edelliseen šepustukseen.Eli nykyiset päätökset vievät täysin pohjan Henttusen lainvastaisen yrittämisen laajentumiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe