että jätät vanhemman naisen kokonaan rauhaan, vai pyydetäänkö että sovittelette tilannetta poliisien kanssa?
Pystytkö siihen
11
363
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hän on häirinnyt vanhempaa naista muuta kuin kirjoittelemalla tänne?
- Anonyymi
No enpäs osaa nyt tämän palstasedän stoorin avulla vielä arvailla- käynyt pyörän satulaa sniffailemassa? Ne rajat
- Anonyymi
On jo sinänsä rikos esittäessään toista ihmistä.
- Anonyymi
Kuka näistä palstasedän stooreista jotain abstraktia naista esittäen maindaa edes
- Anonyymi
Ei minulta
- Anonyymi
Heräsin juuri ja huomasin että täällä on yöllä ollut kaikenlaista. Ihmettelen että miten yksi nainen voi saada niin älyttömän pakkomielteen toisesta naisesta että esiintyy ja mustamaalaa päivät pitkät. Hän myös muutti minun kodin lähelle n.100metrin päähän minusta vainotakseen ja kytätäkseen ketä luonani käy. Olen harkinnut että menisin itse tekemään rikosilmoituksen nuoresta naisesta. Alkaa jo olemaan sairaalloista. Apua otetaan vastaan.
T.vanhempi nainen- Anonyymi
Mettänkeskelle kukaan muuta. Toinen vanhempi.
- Anonyymi
Mihinkään pysty vai pystynkö
- Anonyymi
Jaha justiinsa juu, good energylevel etc.. sivusta
- Anonyymi
Minä en jätä vanhempaa naista rauhaan, koska en usko että sitä haluaa ja toiseksi mitä se sulle kuuluu.
- Anonyymi
Kannattais ensin kysyä haluaako se toinen. Eikä vaan uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124