En ainakaan heti löytänyt aiempaa keskustelua asiasta.
Loin profiilin tänne suomi24 treffeihin ja yhteen toiseen jokin aika sitten.
Kaikki viestit / flirtit mitä olen naisilta tähän mennessä saanut eivät vaikuta aidoilta.
Olen hakemassa tietyltä alueelta ja se on mainittu profiilissani, mutta silti yhteydenottoja tullut koko Suomesta.
Useimmissa viesteissä on suoraan sp osoite mihin pitäisi kirjoittaa. Vastasin yhteen flirttiin ja saamani vastaus ei mielestäni sekään ollut tyypillinen naisen vastaus.
Siis mitä näillä haetaan, varmaan on yksinäisiä ym. jotka näihin voi langeta, kaikki viestit ovat olleet erilaisia ja ihan ok suomenkielellä.
Deittisivustojen huijaukset?!
6
271
Vastaukset
Luulen että suurin osa on ajateltu rakkaushuijauksien täkyiksi. Aina rakkaushuijauksissa on ollut sama menettely, kunhan mainostetaan riittävän laajalle yleisölle, niin aika jotkut onnettomat tarttuvat täkyyn. Nyt on helppoa mainostaa kun onnettomat ovat kuin rivissä noissa sovelluksissa ja saiteilla.
- Anonyymi
Oletko sä kallellaan miehiin päin?
- Anonyymi
Katselin vain kun olet kommenotinut lähinnä niihin ryhmiin.
Anonyymi kirjoitti:
Katselin vain kun olet kommenotinut lähinnä niihin ryhmiin.
Erikoinen hyökkäys, onko se tapana täällä?
- Anonyymi
VlCEMAN kirjoitti:
Erikoinen hyökkäys, onko se tapana täällä?
On se, tapa ja käytäntö.
- Anonyymi
Yleinen kuviohan on että tykkäykset ovat maksumuurin takana ja sitten kun maksat selviää, että tykkäykset ovat mm. afrikkalaisilta ja filippiiniläisiltä yksinhuoltajilta. Tykkäykset hidastuvat tai loppuvat täysin maksettuasi ja sitten kun maksusi on vanhentunut yhtäkkiä ilmaantuu taas tykkäyksiä maksumuurin taakse.
Toinen kuvio on se, että nämä "deittifirmat" saattavat ihan suoraan työllistää ihmisiä, jotka lähettävät epätoivoisille (miehille) viestejä esiintyen naisina yrittäessään saada nämä epätoivoiset maksamaan.
Älkää ikinä maksako mistään deittisovelluksesta tai palvelusta. Aivan täyttä kusetusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296