Vain Jeesuksen vaikuttama usko pysyy, koska Jeesus itse on uskollinen. Ihminen on häilyväinen.
Jeesuksen vaikuttama usko
35
167
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus oli hörhö.
- Anonyymi
Aito usko tuleekin Jumalan sanan kuulemisesta ja vastaanottamisesta yleensäkin.
- Anonyymi
Sanaan uskomisesta tulee Pyhä Henki ja silloin uskon käsikirjoitus on valmis.
Vaikka sanaa tutkiskelee miten, niin se ei valmista monta kertaa uskoon, vaan vahvistaa vain harhaoppia, jos tutkitaan siten että ei uskosta siihen mitä Raamattuun on kirjoitettu, mutta uskotaan sellaiseen mitä siellä ei ole kirjoitettu.- Anonyymi
Kyllä siellä hurmoslahkoissa ihmisiä viskoo nurin lattialle epämääräiset villitsevät epäpyhät henget.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi
Oliko Jeesus tuttiritari? Ainakin se ympäröi itsensä miehillä.
- Anonyymi
Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
Oikea pelastava usko on KRISTILLISESSÄ KASTEESSA lahjaksi saadun Pyhän Hengen yksi ominaisuus.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, USKO, HILJAISUUS, puhtaus.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.- Anonyymi
Ps. 8:3
Lasten ja imeväisten huudot todistavat sinun voimastasi. Ne ovat kilpenä jumalattomia vastaan, ne vaientavat vihamiehen ja kostoa janoavan. [Matt. 21:16]
Matt. 21:16
ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nuo huutavat?" "Kuulen", vastasi Jeesus. "Ettekö ole koskaan lukeneet tätä sanaa: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet hankkinut kiitoksesi'?" [Ps. 8:3]
- Anonyymi
Ei Jeesus enää puhu ihmisille.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Jeesus varoitti Damaskontien valejeesuksista ja uusista itsensä apostoliksi julistaneista murhamiehistä, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin- Anonyymi
Luuk. 16:29
Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 16:29
Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Hurlunhenkien toiminta ei ole mitään oikeata uskoa. Henkimaailma on pettänyt monen ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurlunhenkien toiminta ei ole mitään oikeata uskoa. Henkimaailma on pettänyt monen ihmisen.
Perinteinen kristinusko, sakramentit ja Jumalanpalvelus on vaihdettu uskonlahkojen tarjoamiin höyryäviin hernesvelleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen kristinusko, sakramentit ja Jumalanpalvelus on vaihdettu uskonlahkojen tarjoamiin höyryäviin hernesvelleihin.
Petokset ovat aina olleet osa uskoa ja uskontoja.
1. Moos. 27:22
Ja Jaakob astui isänsä Iisakin luo, ja tämä tunnusteli häntä ja sanoi: "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jaakob astui isänsä Iisakin luo, ja tämä tunnusteli häntä ja sanoi: "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet".Älä mene hurmoshenkisen lahkopastorin käsien alle saamaan mitään henkilahjoja.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jaakob astui isänsä Iisakin luo, ja tämä tunnusteli häntä ja sanoi: "Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet".Oliko Iisakki vähän pöllyissä?
- Anonyymi
Herjaus usko parasta.
Aina oikeassa ja varma pelastus kun jaksaa vain herjata. - Anonyymi
Ei Jeesusta kukaan voi seurata.
Joh. 8:21
Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."
Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."- Anonyymi
Gagrinikin nousi taivaaseen?
- Anonyymi
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja seuraajia on lahkoissa vaikka kuinka paljon, kädet ojossa ottamaan sinut syliinsä.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"- Anonyymi
Jos kiihkohenkinen kaatajapastori tulee kohti silmät kiiluen ja kädet ojossa, niin kiireesti alta pois.
Sananl. 4:16
Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kiihkohenkinen kaatajapastori tulee kohti silmät kiiluen ja kädet ojossa, niin kiireesti alta pois.
Sananl. 4:16
Pahat eivät saa unta, elleivät ole tehneet pahaa, he valvovat yönsä, elleivät ole ketään kaataneet.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta PYSTYSSÄ PYSYEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta PYSTYSSÄ PYSYEN.
Helluntailainen saarnamies Ylivainio käytti kundaliinivoimia ja kaatoi ihmisiä selälleen tönäisemällä kädellään ihmistä otsaan siihen kohtaan, mihin Hindut tekee kastinmerkin. Tyhmät ihmiset jonottivat Ylivainion edessä saadakseen sen kokemuksen, jota siihen aikaan arvostettiin hyvin korkealle niissä piireissä.
- Anonyymi
Apt 3:16
”Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.”- Anonyymi
Ja uskon kautta hänen nimensä päälle on hän tässä, jonka te näette ja tunnette, nimensä vahvistanut: ja usko hänen kauttansa antoi tälle terveytensä, kaikkein teidän nähtenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uskon kautta hänen nimensä päälle on hän tässä, jonka te näette ja tunnette, nimensä vahvistanut: ja usko hänen kauttansa antoi tälle terveytensä, kaikkein teidän nähtenne.
Jeesuksella oli valta maan päällä tehdä niitä ihmetekoja.
Luuk. 5:24
Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.
Nyt eletään tätä aikakautta, kun lahkojeesus eli valejeesus parantaa ja eksyttää ihmisiä ja vaikuttaa sitä hihhuli-uskoa lahkolaisissa.
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksella oli valta maan päällä tehdä niitä ihmetekoja.
Luuk. 5:24
Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.
Nyt eletään tätä aikakautta, kun lahkojeesus eli valejeesus parantaa ja eksyttää ihmisiä ja vaikuttaa sitä hihhuli-uskoa lahkolaisissa.
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Kaikki nuo ovat valhe apostoleja. Apostolit ja muut hihhulit halusivat vain perään.
- Anonyymi
Kaikista kovimmat "jeesustelijat" on nykyisin niitä kaikista pahimpia eksyttäjiä. Kaatajat ja jalanvenyttäjät, ihmeparantajat.
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
"Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'"
Oliko kyseessä Alzheimer?
- Anonyymi
En halua olla Jeesuksen morsian.
Rete- Anonyymi
Ei tarvitse.
Riittää kun on uskovien herjaaja.
Sillä voi yrittää ratsastaa taivaaseen.
Ei vain pidä pettyä jos tie ei ole auki taivasta myöten.
- Anonyymi
Taivaassa pääsee papin tai munkin morsiaimeksi.
- Anonyymi
>> Ei Jeesusta kukaan voi seurata. <<
Kyllä voi kun kaivautuu aavikon hiekkaan.- Anonyymi
Jeesusta ei haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan.
Jeesus haudattiin kalliohautaan, josta nousi fyysisessä muodossa taivaaseen.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta ei haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan.
Jeesus haudattiin kalliohautaan, josta nousi fyysisessä muodossa taivaaseen.
Joh.3: 13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.Joh. 8:21
Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."
- Anonyymi
Ihminen ei itse pysty punnertamaan uskoa omasta itsestään. Se annetaan Jumalan sanan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194